Gå til innhold

Womanizer oppskrytt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke det er oppskrytt. Kommer veldig fort og maange ganger med den

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke womanizer er så godt. Orgasmen blir kort og svak på en måte. Mye bedre med vanlig vibrator etter min mening. 

Anonymkode: 8c472...521

Gjest Peanut
Skrevet

Synes den var ubehagelig, foretrekker vibrator ^^, 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den! :) 

Vi er ulike der nede, f.eks. jeg har en liten klitoris med en stram klitorishette som ikke vil rikkes, så for meg er womanizer det eneste som fungerer for å oppnå orgasme. 

Jeg ser at noen skriver at man mister følsomheten, men det blir litt feil. Blir man mindre sensitiv? Ja. Går man tilbake til normalen om man tar 1-2 uker uten vibrator? Ja. 

Anonymkode: 17823...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...