AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Er Womanizer oppskrytt, eller lever den opp til forventningene/hypen? Samboer er så gira på å kjøpe noe nytt til meg, så et eller annet må vel prøves 🙄 Anonymkode: c025d...373
B87C Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Ikke oppskrytt 🤪 kommer på to sekund 😄 men.. jeg er ganske følsom så jeg liker best og ikke ha den dirkete over klitoris, da blir det for intenst og jeg blir overstimulert. Men jeg er og den eneste i min vennegruppe som har dette "problemet"😉 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Ja hvis du vil bli følelsesløs på klitten og trenger ekstrem trykk på bånn speed for å klare å komme så lykke til. Mange sliter med å komme vanlig med en mann med slik trykkmaskinerier. Avstå om du kan. Det naturlige er det beste. Anonymkode: a7b30...b05 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Meg mener womanizer er oppskrytt (ingen orgasmer av den), men ikke satisfyer pro 2 😄 Er strengt tatt samme teknologi. Men styrken og nivåene på satisfyer var riktig, mens womanizer slet jeg med at den var både for sterk og for svak samtidig. Kom på veldig kort tid, nesten litt for kort 😂 Anonymkode: c0249...a4a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja hvis du vil bli følelsesløs på klitten og trenger ekstrem trykk på bånn speed for å klare å komme så lykke til. Mange sliter med å komme vanlig med en mann med slik trykkmaskinerier. Avstå om du kan. Det naturlige er det beste. Anonymkode: a7b30...b05 Amen! Jeg ville aldri ødelagt meg selv med en vibrator av noe slag. Anonymkode: e81c9...416 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja hvis du vil bli følelsesløs på klitten og trenger ekstrem trykk på bånn speed for å klare å komme så lykke til. Mange sliter med å komme vanlig med en mann med slik trykkmaskinerier. Avstå om du kan. Det naturlige er det beste. Anonymkode: a7b30...b05 hahah sagt som en mann 😛 Tror det går bra jeg TS. Jeg liker den fordi den ofte kan gi flere orgasmer rett etter hverandre og veldig kraftige. Fungerer fint under sex også. Føler det er lettere å få denne mellom meg og mannen enn feks en større vibrator. Anonymkode: 9bd14...d2b 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hahah sagt som en mann 😛 Jeg er kvinne. Ikke jeg som skrev det, men jeg er helt enig. Leser også skrekkhistorier her inne, og vet om kvinner IRL som ikke kommer uten vibrator. Anonymkode: e81c9...416
NysgjerrigPiken Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Jeg har ikke prøvd Womanizer, men Satisfier Pro (som er samme prinsipp). Den gir meg absolutt ingenting. Enten kjenner jeg ikke noe, ellers så blir det ubehagelig. Bomkjøp for meg - men når det er sagt så er de fleste av mine venninner helt frelst.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Jeg har en womaniser og jeg fort etter en liten stund. Men så plutselig klarte jeg ikke å få orgasme av den lenger. Hadde så en pause og begynte med vanlige vibrator og da fikk jeg orgasme og holder meg til den. Womaniser har jeg kastet så vil ikke anbefale den. Anonymkode: dc892...67c
NysgjerrigPiken Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja hvis du vil bli følelsesløs på klitten og trenger ekstrem trykk på bånn speed for å klare å komme så lykke til. Mange sliter med å komme vanlig med en mann med slik trykkmaskinerier. Avstå om du kan. Det naturlige er det beste. Anonymkode: a7b30...b05 Vibratorbruk (i moderate mengder) gjør deg ikke følelsesløs. Selvfølgelig er det en ulempe hvis man blir avhengig av sterke vibrasjoner for å komme, men det skal ganske mye til. Denne logikken blir det samme som å si at menn må unngå å runke fordi noen menn utvikler deathgrip og opplever redusert følsomhet. Alt med måte. 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Den er verdt det. Anonymkode: 54ce3...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 NysgjerrigPiken skrev (Akkurat nå): Vibratorbruk (i moderate mengder) gjør deg ikke følelsesløs. Selvfølgelig er det en ulempe hvis man blir avhengig av sterke vibrasjoner for å komme, men det skal ganske mye til. Denne logikken blir det samme som å si at menn må unngå å runke fordi noen menn utvikler deathgrip og opplever redusert følsomhet. Alt med måte. Men vibrator er jo drit kjedelig. Anonymkode: e81c9...416
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 NysgjerrigPiken skrev (1 minutt siden): Vibratorbruk (i moderate mengder) gjør deg ikke følelsesløs. Selvfølgelig er det en ulempe hvis man blir avhengig av sterke vibrasjoner for å komme, men det skal ganske mye til. Denne logikken blir det samme som å si at menn må unngå å runke fordi noen menn utvikler deathgrip og opplever redusert følsomhet. Alt med måte. Dette er jo nettopp et stort problem. Menn runker hardt og fort. Så prøver de vanlig kvinne og de kommer ikke, eller de må kaninjukke så fort at dama får brannsår. Alt med måte selvsagt, men mange onanerer flere ganger daglig. Og med harde vibrerende støt på klitoris så kán den bli ufølsom og ikke respondere. Er mange tråder her om de som sliter med dette ja. Anonymkode: a7b30...b05
NysgjerrigPiken Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men vibrator er jo drit kjedelig. Anonymkode: e81c9...416 Syns du, ja. Jeg syns ikke det. 2
NysgjerrigPiken Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er jo nettopp et stort problem. Menn runker hardt og fort. Så prøver de vanlig kvinne og de kommer ikke, eller de må kaninjukke så fort at dama får brannsår. Alt med måte selvsagt, men mange onanerer flere ganger daglig. Og med harde vibrerende støt på klitoris så kán den bli ufølsom og ikke respondere. Er mange tråder her om de som sliter med dette ja. Anonymkode: a7b30...b05 Noen menn har dette problemet, ja, men absolutt ikke flertallet. Tilsvarende vil det store flertall av kvinner kunne bruke vibrator regelmessig uten at dette har negativ innvirkning på sexlivet (heller positiv). Overdreven bruk kan selvfølgelig bli problematisk, men det skal en del til. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er jo nettopp et stort problem. Menn runker hardt og fort. Så prøver de vanlig kvinne og de kommer ikke, eller de må kaninjukke så fort at dama får brannsår. Alt med måte selvsagt, men mange onanerer flere ganger daglig. Og med harde vibrerende støt på klitoris så kán den bli ufølsom og ikke respondere. Er mange tråder her om de som sliter med dette ja. Anonymkode: a7b30...b05 Hvordan har man tid/energi til å gjøre det flere ganger daglig? Jeg har tid/energi til et par ganger i uken 😅😂 vibrator brukes kanskje 2 ganger pr 6 mnd. Jeg hadde blitt mindre sensitiv. Jeg startet med å finne ut av hva en orgasme var ved hjelp av vibrator. Så evig takknemmelige til dem. Men ble til slutt at jeg satt der, høyeste setting, direkte på og ingenting. Tror ikke ekstra glidemiddel hjalp. Tok meg en pause, og jeg er nå nesten for sensitiv til å bruke noe som helst. Så ikke alle som skader seg for evig og alltid selv om man midlertidig kan bli lite sensitiv. Anonymkode: c0249...a4a
Idiot007 Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er Womanizer oppskrytt, eller lever den opp til forventningene/hypen? Samboer er så gira på å kjøpe noe nytt til meg, så et eller annet må vel prøves 🙄 Anonymkode: c025d...373 Vi er veldig fornøyd 🙌🙌🤗🤗
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 Jeg syns det. Jeg fikk forsåvidt min første orgasme noengang med womanizer, men det er en ubehagelig orgasme syns jeg. Bruker satisfyer 2 nå og den er mye bedre og orgasmen kjennes mer ekte, ikke fremtvunget Anonymkode: e95ef...adf
venus24 Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 Jeg fikk womanizer i gave fra min partner, svært fornøyd. Beste vibratoren jeg har prøvd. Den krevde litt tilvenning, men nå er vi gode venner.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Jeg syns den er bra, selv om den også er litt kjedelig. Veldig kjappt og intenst, og så er det ferdig. Hvis man vil ha en kjapp en alene er den fin. Ikke spesielt god orgasme, men er liksom ikke noe å lure på, virker hver gang. Ferdig på 5 min. Ikke dritgodt akkurat, men funker fjell. Anonymkode: 10dfa...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå