AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg er generelt max paranoid og tenker verste hele tiden Jeg har gått på cerazette i mange år, og har nesten mistet mensen av dette. Kommer en gang i ny og ne. Akkurat nå skriver jeg master og stresser nok en del. Hadde mørk blødning med klumper (stivnet blod) for ikke så lenge siden. Grunnet alt stresset med masteren klarer jeg ikke huske om det er 4 uker siden eller kun 2 uker siden.. I går begynte det igjen og jeg fikk en kvise. Hjernen min tenker med en eneste gang at dette er tegn på livmorhalskreft.. Har tenkt å bestille time gynekolog i morgen, men jeg føler meg hysterisk.. Går på cerazette grunnet mensensmerter, men føler meg nødt til å slutte da jeg ikke har kontroll over mensen mer og tenker det verste når det først kommer noe. Forstår jo det er mørkt grunnet lang tid mellom hver gang.. Noen med lignende erfaringer? Hilsen vettskremte meg Anonymkode: cb333...52e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Kjære vettskremte deg, du er bare stresset og tenker det verste om alt da. Jeg er helt sikker på at det der bare er rot fra cerazette, jeg gikk på de og opplevde sånt selv. I tide og utide, masse mens, lite mens, ingen mens, en foss osv. Visste aldr hva en fikk. Anonymkode: a34a1...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Siden du ikke har hatt sikkelig mens så er det vanlig at gammelt blod kommer. Ikke stress. Anonymkode: c5aaf...232 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Stress påvirker syklusen. Fikk nettopp mensen en uke for tidlig selv, pga. stress. Anonymkode: 662eb...251 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære vettskremte deg, du er bare stresset og tenker det verste om alt da. Jeg er helt sikker på at det der bare er rot fra cerazette, jeg gikk på de og opplevde sånt selv. I tide og utide, masse mens, lite mens, ingen mens, en foss osv. Visste aldr hva en fikk. Anonymkode: a34a1...fa9 Takk for svar! Er vel det jeg tenker selv, men er redd. Bør nok slutte på cerazette slik at jeg lettere har kontroll på når mensen kommer. Stresser mye for tiden så føles helt galt AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du ikke har hatt sikkelig mens så er det vanlig at gammelt blod kommer. Ikke stress. Anonymkode: c5aaf...232 Takk for svar! Jeg skal ta celleprøve i år, men får nok ikke påminnelse før senhøsten. Overreagerer jeg hvis jeg sjekker det ut allerede nå? Anonymkode: cb333...52e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Kjære, når man er redd og «tenker verste hele tiden», er det helt vanlig å finne symptomer, «bekreftelser» på det man er redd for. Det betyr ikke at du er syk. En stor klem ☺️ Snakk med legen. Det kommer til å gå bra. Hilsen, hypokonder Anonymkode: 6640b...40b 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære, når man er redd og «tenker verste hele tiden», er det helt vanlig å finne symptomer, «bekreftelser» på det man er redd for. Det betyr ikke at du er syk. En stor klem ☺️ Snakk med legen. Det kommer til å gå bra. Hilsen, hypokonder Anonymkode: 6640b...40b Takk for gode ord 🙈 Føler meg helt tullete, men er som du sier. Blir redd og tenker verste med en eneste gang Anonymkode: cb333...52e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for gode ord 🙈 Føler meg helt tullete, men er som du sier. Blir redd og tenker verste med en eneste gang Anonymkode: cb333...52e Du er ikke tullete. Snakk med legen i morgen og fortell oss etterpå, ok? ☺️ Anonymkode: 6640b...40b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 TS, hvordan går det? Anonymkode: 6640b...40b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå