Gå til innhold

Hudlege med videosamtale

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
jeg har de siste 2 åra vært veldig plaget med herpes i ansiktet. Får utbrudd ca hver 4-6 uke. Noen ganger klarer jeg å ta knekken på det tidlig og noen ganger blir det store sår. Jeg har fått resept av legen på valtrex som jeg skal gå på et år (uten at det har hjelpt noe til nå) 

Så mitt spm. Fått mange arr etter såra. Er det noen som har vært borti hudlegen snapmed? Her jeg bor er det 9-12 måneders ventetid på hudlege. 
koster 495-899 for en time med bilder. Hva tenker dere? Lureri eller hvert ett forsøk?

Anonymkode: 65572...a01

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får gode anmeldelser på trustpilot..Jeg sendte inn bilder,men det tok lengre tid enn 24 timer for å få svar.og når svaret omsider kom, måtte de likevel ha en videosamtale for å kunne starte opp behandling.(?).Så hvis en skal ha en konsultasjon,anbefaler jeg video samtale først som sist.Ellers blir det kun at en får et råd,og ingen resept.Er dessuten uenig i diagnosen.Er ikke overbevist,spesielt ettersom utslettet jeg spurte om,endret seg raskt fra igår (da jeg sendte bilder)til idag.Så jeg tviler på det er acne som han sa.Jeg ville kommet lenger med en lege som kunne sett grundigere ved et oppmøte,heller enn å se på bilder.Følte dette ble mislykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...