Gå til innhold

Må man ringe søster som har bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster har snart bursdag, og jeg føler alltid en forpliktelse til å ringe. Jeg har hatt det tøft psykisk de siste mnd og hun vet ikke dette siden jeg har blitt møtt med dårlig forståelse i forhold til lignende tidligere. Det siste jeg trenger nå er mer av dette. Jeg føler meg ofte verre av å snakke med henne, og ville normalt ikke ringt henne når jeg har det tøft. Jeg synes likevel ikke jeg kan droppe å tinge henne på bursdagen til tross for at jeg vet at det vil gjøre meg verre, eller kan jeg det? Hva tenker dere?

Anonymkode: 5504f...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sende en hyggelig SMS eller snap-melding. Du trenger ikke ringe. 

Anonymkode: 96844...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende henne en melding hvor du gratulerer med dagen istedenfor?

Anonymkode: 8f0b7...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du et nettverk rundt deg?

Du har to valg. Ringe, gratulere, og late som ingenting. Gi beskjed om hvordan du har det, slik at hun forstår hvorfor du ikke tar kontakt. 

Anonymkode: 38ffb...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din situasjon hadde jeg bare sendt en sms. En sms er litt hyggeligere enn kun en vanlig Facebook-post. 

Det går også an å "slå seg litt løs" med de ulike bakgrunnene for slike meldinger på veggen hennes på Facebook, så virker det som om at du har gjort ørlitegranne mer innsats i det enn en vanlig melding..

Anonymkode: edd32...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ønsker du et nettverk rundt deg?

Du har to valg. Ringe, gratulere, og late som ingenting. Gi beskjed om hvordan du har det, slik at hun forstår hvorfor du ikke tar kontakt. 

Anonymkode: 38ffb...da2

Jeg har et nettverk rundt meg. Hun er bare ikke en del av det, bl.a pga hvordan jeg har blitt møtt av henne tidligere.

TS

Anonymkode: 5504f...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...