AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg har lite penger men må ha bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=215709488 Selger sier at serviceboka forteller om gjennomførte servicer. Hjul ca. halvslitt. RegisterKJEDE skiftes ikke. Siste år ble det skiftet ( utenom service) luftfilter til motor, alle tennplugger, bensinfilter og bensinpumpe. Dette da hverken NAF, Toyota eller Bilverksted fant årsaken til et lite nykke- problem. Årsaken lå i bensinpumpa Her får du en god bil - som ennå har mye å gi! Har selv hatt hånd om den i 14 år. Anonymkode: 5be29...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Del Skrevet 25. april 2021 Vanskelig å si om det er et godt kjøp eller ikke, må i hvert fall opp på bukk for å sjekkes nøye for rust under og gjerne stikke litt med skrujern hvis den er tectylert. Siden det er automat så er det lurt å sjekke om den girer som den skal både når den er kald og når den er varm, disse hadde problemer med ECU'n til girkassen. Kjøper du den så er det lurt å få flushet girkassen, ikke bare oljeskift men en ordentlig service. Kontakten til hengerfeste bør også åpnes for å sjekke om det er irr på kablene og kontaktene, krypstrøm og overslag der kan føre til mange rare elektriske feil. Det stemmer at det er registerkjede og ikke reim på denne, kjedet skal vare ut levetiden på bilen men hvis man bytter vannpumpen så lønner det seg å bytte kjedet i samme slengen. Anonymkode: e6131...4a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Del Skrevet 25. april 2021 Må du ha en så stor og tung bil? I den prisklassen får du mye nyere, og mer velholdte småbiler. Ellers ser det ikke ut som et allerverst kjøp, jf. nylig service. Enig i at girkassen er en potensiell akilleshæl. De her begynner gjerne å lage trøbbel rundt 200k km. Anonymkode: 4b1b6...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Tusen tusen takk til begge to ♥️ Jeg tar det med meg når jeg drar og prøvekjører. Anonymkode: 5be29...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Del Skrevet 25. april 2021 Vil du virkelig kjøpe en bil uten air condition?😳 Anonymkode: bc7f0...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil du virkelig kjøpe en bil uten air condition?😳 Anonymkode: bc7f0...e22 Begynner å innse at det ikke er noen god ide...tenkte at det går greit siden jeg bor i Nordnorge, men likevel... Anonymkode: 5be29...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Del Skrevet 26. april 2021 Haha, AC er det siste jeg ville ha tenkt på... 🙄🤪 Her i Norge holder det vel i massevis med vinduer som kan åpnes. Anonymkode: 4b1b6...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg kjøpte den! Og er superhappy, så langt! Fikk hjelp av en familievenn som er Toyotamekaniker, så han sa løp og kjøp, den holder i et par år. Holder den lenger er det en bonus. Det er bare det jeg har råd til akkurat nå, men jeg likte å kjøre den og ut fra prisen jeg betaler så tror jeg at det absolutt er verdt det Nå må jeg lære meg å fylle bensin 😆 Anonymkode: 5be29...9eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Del Skrevet 27. april 2021 Da gjorde du alt riktig, med mekaniker på slep. Grattis! Anonymkode: 4b1b6...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå