AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Jeg har pratet noen ganger med naboen min som har bilen sin parkert rett ved min. Har pratet med han noen ganger, her om dagen spurte han meg om hva jeg het, jeg svarte å spurte selvsagt om hva han het. Jeg har lyst til å sende han en melding på Facebook men vi har ingen felles venner, å han har den funksjonen der man ikke kan legge han til som, kun sende melding. Hva kan jeg eventuelt skrive uten at det blir for kleint? Vi har som sagt ingen felles venner heller.. Hjelp takk😅 Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Tja, drit i det og forsøk å snakke mer med han på ordentlig i steden? Evt. om han har Instagram eller noe annet du kan følge han på. Ring på døra hans og spør om han har 2 egg fordi du skal bake brownies? Og når du er ferdig (bruk ferdigmiddag så går det raskt) så banker du på igjen med er kakestykke for å takke for eggene? Anonymkode: 76345...b99 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Vet du om han er singel da? Anonymkode: ad4d7...80b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Åja, og hvis det ikke virker som om han syntes du er plagsom enda så nevner du kommoden du så gjerne skulle ha flyttet, men du klarer det ikke alene. Stiller han opp så spør du om han vil ha en kaffekopp, for da har du han jo allerede i leiligheten din. Anonymkode: 76345...b99
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, drit i det og forsøk å snakke mer med han på ordentlig i steden? Evt. om han har Instagram eller noe annet du kan følge han på. Ring på døra hans og spør om han har 2 egg fordi du skal bake brownies? Og når du er ferdig (bruk ferdigmiddag så går det raskt) så banker du på igjen med er kakestykke for å takke for eggene? Anonymkode: 76345...b99 Han bor i blokk, jeg bor i hus ved siden av, vi har parkeringsplass ved siden av hverandre, føler det litt kleint å ringe på blokken å spørre om slikt🤪 Ikke kan jeg bake heller😅 Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du om han er singel da? Anonymkode: ad4d7...80b Ja står på Facebook Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Andre innspill? Anonymkode: 4ce6b...a40
Gjest Smeltemann Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Åja, og hvis det ikke virker som om han syntes du er plagsom enda så nevner du kommoden du så gjerne skulle ha flyttet, men du klarer det ikke alene. Stiller han opp så spør du om han vil ha en kaffekopp, for da har du han jo allerede i leiligheten din. Anonymkode: 76345...b99 Det er det mest hårete en dame kan gjøre,blir gjennom skuet med en gang.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Det er det mest hårete en dame kan gjøre,blir gjennom skuet med en gang. Har du et forslag da? Blir det teit å sende en melding på Facebook? Hva skriver jeg uten at det blir for kleint? Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Send han en melding og spør om dere skal ta en kaffe eller pils en dag. Så kan du etter hvert si du prøvde å legge ha til, men det gikk ikke. Enten så legger han deg til eller så lar han være - da vet du ståa dere i mellom 😅 Anonymkode: 63f46...88e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Blir det teit å bare skrive fks «Hei der var jo naboen min jo😅» Huff jeg er håpløs på slike ting🤪 Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Hei, lyst å gå en tur i det fine været? Anonymkode: 552e6...4a1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, lyst å gå en tur i det fine været? Anonymkode: 552e6...4a1 Huff skummelt å være så direkte, jeg tørr ikke å ta iniativ😅 Tenker om jeg sender en melding å sier noe i den dur om at der va du også😅 eller noe så får han eventuelt ta styringen til noe mer iniativ? Anonymkode: 4ce6b...a40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff skummelt å være så direkte, jeg tørr ikke å ta iniativ😅 Tenker om jeg sender en melding å sier noe i den dur om at der va du også😅 eller noe så får han eventuelt ta styringen til noe mer iniativ? Anonymkode: 4ce6b...a40 Han blir jo å gjennomskue deg når du sender melding til han uten at dere har noen felles venner 😀 så derfor tenkte jeg det var best å være direkte. Men skjønner jo at det kan være litt skummelt. Han er vel neppe helt uinteressert når han spør hva du heter, det har jeg aldri spurt mine naboer om 😊 Anonymkode: 552e6...4a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå