AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Vet ikke hvor jeg skal ta denne så tar den her. Jeg føler meg så unormal på mange måter, men likevel ikke så unormal at jeg bør isoleres liksom. Men hverdagen er tam. Jeg tenker på meg selv, ikke hva alle andre gjør. Jeg savner å gjøre mer "crazy stuff" Jeg brukte alle årene mine på å være hun forsiktige som tenkte seg om 1000 ganger og gjerne endte opp med å ikke gjøre det. Typisk sånn hun som hører på foreldrene sine! Jeg trenger å gjøre noe nytt, noe jeg aldri kunne tenke meg å finne på for bare et par år siden. Ut av comfortsonen. Noe som gir adrenalin. Skulle ønske det var ulv i området slik at jeg kunne hatt litt større grunn til å være redd når jeg er ute og går. Jeg vil løpe og knulle naboen...tenkt om man bare kunne gjøre slik da. Eller bare gjort noe så alt forandret seg. Men folk skal ha det stille, man skal ikke stikke seg ut, man skal ikke bli kjent med nye, man skal være redd for å ta kontakt, man bør være klar over at det er 85% sjanse for å bli avvist her for nordmenn finnes ikke spontane i det hele tatt, alt skal styres av penger, man skal ikke prøve å få innpass, man skal ikke blomstre. Man skal holde seg kjedelig. Jeg blir nedstemt av at det liksom aldri skjer noe.. Anonymkode: 586c5...b79 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Det fins jo mye du kan gjøre, hopp i fallskjerm, ta motorsykkellappen, offroad sykling, hanggliding, klatring, kampsport osv Anonymkode: 556de...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det fins jo mye du kan gjøre, hopp i fallskjerm, ta motorsykkellappen, offroad sykling, hanggliding, klatring, kampsport osv Anonymkode: 556de...0d9 ikke slike ting. Det er liksom ikke interessant. Har aldri hatt noe interesse for dette. er ute mer etter ting som vekker oppmerksomhet og får frem reaksjoner 😛 men ikke farlige ting som fyllekjøring eller starte innbrudd. Anonymkode: 586c5...b79
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Alle de 'man skal ikkene' dine er jo bare sosiale normer. Hvis de ikke fantes ville du ikke hatt mulighet til å være rebelsk engang, hvordan skulle noen kunne stikke seg ut hvis ingen var konforme? Den opprørskheten din virker ikke så genuin. Anonymkode: f24b5...ae9
Jentadi Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Det er bare du som kan gjøre noe med ditt liv. Finn på noe. Ikke bry deg om hva andre tenker. Det finnes ingen livsoppskrift. Du må gjøre med ditt liv slik som du vil. Normer og forventninger må man av og til sette til side for å kjenne at man lever. Jeg har brukt mange år av mitt liv for å oppfylle foreldres, venners og samfunnets forventninger til meg. Det var tungt og kjedelig. Til slutt bestemte jeg meg for å ta tak i mitt liv. Ingen har sagt at livet må være kjedelig. Jeg har hatt mye gøy etterpå. Gøy som ikke har gått bekostning av andre, men som har enkelte ganger vært nokså på kanten, vil nok mange si. Tvi tvi, og have fun🥳
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke hvor jeg skal ta denne så tar den her. Jeg føler meg så unormal på mange måter, men likevel ikke så unormal at jeg bør isoleres liksom. Men hverdagen er tam. Jeg tenker på meg selv, ikke hva alle andre gjør. Jeg savner å gjøre mer "crazy stuff" Jeg brukte alle årene mine på å være hun forsiktige som tenkte seg om 1000 ganger og gjerne endte opp med å ikke gjøre det. Typisk sånn hun som hører på foreldrene sine! Jeg trenger å gjøre noe nytt, noe jeg aldri kunne tenke meg å finne på for bare et par år siden. Ut av comfortsonen. Noe som gir adrenalin. Skulle ønske det var ulv i området slik at jeg kunne hatt litt større grunn til å være redd når jeg er ute og går. Jeg vil løpe og knulle naboen...tenkt om man bare kunne gjøre slik da. Eller bare gjort noe så alt forandret seg. Men folk skal ha det stille, man skal ikke stikke seg ut, man skal ikke bli kjent med nye, man skal være redd for å ta kontakt, man bør være klar over at det er 85% sjanse for å bli avvist her for nordmenn finnes ikke spontane i det hele tatt, alt skal styres av penger, man skal ikke prøve å få innpass, man skal ikke blomstre. Man skal holde seg kjedelig. Jeg blir nedstemt av at det liksom aldri skjer noe.. Anonymkode: 586c5...b79 Er du bra eller dårlig? Hvis du er dårlig sitter du og venter på at noen andre skal få det til å skje, hvis du er den som er bra får du det til å skje. jeg har hatt nok av folk rundt meg som mener at de er bra, men får de noe til å skje? Nopes... og hvis det skjer noe er det som regel bare de negative følelsene deres som bobler over. Lol. Anonymkode: a5bea...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Altså, jeg vil liksom bare gjøre noe. Gå til naboen og feste, eller gå til en mann og bare knulle han. Men såklart må jeg tenne på vedkommende og det er ikke noe jeg bare vil med en tilfeldig. Jeg vil prøve kokain, aldri prøvd. Dra til utlandet, men er ikke noe å dra til. Det finnes liksom ikke så mye som gir meg det riktige kikket. Fallskjerm, ta en fjelltur, løpe, drikke gir ikke kikk nok. Det er gjort så mange ganger før, alkohol er bare vondt og fallskjerm er for mye styr. Anonymkode: 586c5...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå