AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 bare for å få bekreftet at du er normal? Det er så mye menneskeliggjøring av dyr her inne at jeg blir helt matt!! Anonymkode: 94f21...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): bare for å få bekreftet at du er normal? Det er så mye menneskeliggjøring av dyr her inne at jeg blir helt matt!! Anonymkode: 94f21...dc8 Kan du utdype? Nysgjerrig på hva du mener. Tenker du på når man blir litt vel sånn "å, stakkars hunden, han har så dårlig samvittighet" når man VET at hunder ikke har samvittighet, for eks? Anonymkode: f9a20...a16
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Enig! Er redd vi avler frem svakere og svakere katter med dårlig immunforsvar med alt det dillet og dallet folk kjøper og gjør for de. Mye av dette er oppkonstruerte behov som noen skal tjene penger på. Anonymkode: e4b06...85b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Om du må lese kjæledyr tråder på kvinneguiden for å føle deg normal så har jeg en nyhet til deg. Du er IKKE normal. Anonymkode: ce47c...882 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig! Er redd vi avler frem svakere og svakere katter med dårlig immunforsvar med alt det dillet og dallet folk kjøper og gjør for de. Mye av dette er oppkonstruerte behov som noen skal tjene penger på. Anonymkode: e4b06...85b Hva et dillet du tenker på? Anonymkode: ce47c...882
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enig! Er redd vi avler frem svakere og svakere katter med dårlig immunforsvar med alt det dillet og dallet folk kjøper og gjør for de. Mye av dette er oppkonstruerte behov som noen skal tjene penger på. Anonymkode: e4b06...85b Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva slags dill og dall man kjøper på dyrebutikken som ødelegger kattens immunforsvar i flere generasjoner. Anonymkode: 95015...81b 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enig! Er redd vi avler frem svakere og svakere katter med dårlig immunforsvar med alt det dillet og dallet folk kjøper og gjør for de. Mye av dette er oppkonstruerte behov som noen skal tjene penger på. Anonymkode: e4b06...85b De som diller og daller med kattene sine er de samme som kastrerer dem i tide, det har ikke ikke noen betydning evolusjonsmessig. Anonymkode: 1c6d8...515 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Jeg må innrømme at jeg rister litt på hodet og føler meg velsignet normal når jeg leser om folk som påstår de elsker kjæleDYRENE sine like mye som de ville elsket sitt eget barn. For det første; stakkars barn, og for det andre; det er noe som ikke er helt riktig i hodet på en sånn person. Anonymkode: 5d4fe...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg rister litt på hodet og føler meg velsignet normal når jeg leser om folk som påstår de elsker kjæleDYRENE sine like mye som de ville elsket sitt eget barn. For det første; stakkars barn, og for det andre; det er noe som ikke er helt riktig i hodet på en sånn person. Anonymkode: 5d4fe...3c4 Ja, akkurat det jeg mener Og de om ikke kan gå på jobb fordi de har fått et dyr, dyr som ikke kan være ute om natta fordi de er redd de blir påkjørt, dyr som har den ene og andre menneskelige sykdommen, dyr som blir mobbet, dyr som blir lei seg, dyr som føler seg dårleg, dyr som ja, du skjønner hvor jeg skal. Anonymkode: 94f21...dc8 2
Troyamin Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): bare for å få bekreftet at du er normal? Det er så mye menneskeliggjøring av dyr her inne at jeg blir helt matt!! Anonymkode: 94f21...dc8 Jeg merker jeg blir oppgitt i blant! Spesielt når man må inn og avkrefte at "nymoderne" metoder ikke alltid er det beste. At man må slutte å overtenke ting og at man kommer lengst med sunn fornuft. At hund er hund og ikke babyen din, kan ikke bli sagt ofte nok. Endret 26. april 2021 av Troyamin Endret grunnet staveleifer. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at jeg rister litt på hodet og føler meg velsignet normal når jeg leser om folk som påstår de elsker kjæleDYRENE sine like mye som de ville elsket sitt eget barn. For det første; stakkars barn, og for det andre; det er noe som ikke er helt riktig i hodet på en sånn person. Anonymkode: 5d4fe...3c4 Hvorfor stakkars barn? Kjærligheten til barna blir da ikke noe mindre selv om kjærligheten til dyr er like stor. Folk er forskjellige. Er det så gale så lenge det ikke skader noen? Anonymkode: ce47c...882
Portvinpiken Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, akkurat det jeg mener Og de om ikke kan gå på jobb fordi de har fått et dyr, dyr som ikke kan være ute om natta fordi de er redd de blir påkjørt, dyr som har den ene og andre menneskelige sykdommen, dyr som blir mobbet, dyr som blir lei seg, dyr som føler seg dårleg, dyr som ja, du skjønner hvor jeg skal. Anonymkode: 94f21...dc8 Dette skjønte jeg ikke helt? Mener du at dyr ikke kan få samme sykdommer som mennesker? At dyr ikke har følelser og kan bli både lei seg og føle seg dårlig? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå