Gjest Linemor99 Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Jeg lurer på hvor mange barn som er vanlig å ha når en jobber som dagmamma? Er det forskjell om man er hvit eller svart? Linemor99
Gjest allium Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Dagmammaen vår hadde to ettåringer (en av dem var hennes egen) og to toåringer. Mange synes det høres mye ut, men hun klarte det helt fint, og jeg var 100% trygg på at barnet mitt hadde det bra hos henne. Hadde hun fortsatt, hadde jeg sagt nei takk til barnehageplassen og latt barnet fortsette ett år, men hun gikk tilbake til jobben sin i barnehage.
Gyda Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Hun har en ettåring (min) og en toåring og femåring som er hennes egen.
Nala Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Det kommer vel litt an på hvor gamle barna er. Vår dagmamma hadde fire barn. Disse begynte hun å passe da de var 1-åringer, og hun passet dem til de var 3. Jeg syns fire var akkurat passe. Hadde ikke brukt henne om hun hadde flere barn, siden de var såpass små alle sammen. Når barna er større syns jeg det kan være forsvarlig med flere enn fire barn. Om man er hvit eller svart spiller ingen rolle i forhold til antall barn.
Holly Hobbie Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Jeg lurer på hvor mange barn som er vanlig å ha når en jobber som dagmamma? Er det forskjell om man er hvit eller svart? ← Sorry, maatte le litt... Du mente sikkert ikke aa snakke om hudfarge her, men det kan tolkes saann hvsi man ikke vet hva saken dreier seg om!
annic73 Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Hei Jeg jobber som dagmamma... Og har mange barn... S & I er to jenter på 2 år N & A & M & H er rundt 1 år og V er 8 mnd = 7 barn..... Høres masse ut MEN kun 3 er heldags barn... og 2 deler en plass annen hver uke... og 2 kommer og går litt no og da De dagene da vi er mer enn 5 barn har jeg assistent de timene det stormer mest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå