sørlands-jenta Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 jeg har opplevd overgrep og voldtekt og sliter med sex etter dette. Dette synes jeg er kjempe dumt. Jeg er ikke redd for å ha sex med kjæresten og jeg føler meg veldig trygg når jeg har sex med kjæresten. Jeg har faktisk drømt at vi har sex i drømmen. Det som er at jeg ikke føler noe når vi har det. Så vi sluttet å ha det ,men jeg savner det veldig å ha det med kjæresten. Jeg synes det var veldig romantisk og jeg følte meg så trygg når vi hadde det. Andre som har hatt det akkurat sånt?
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Er du fortsatt sammen med ham? Sliter du med dissosiering når du sier at du ikke føler noe? Eller mener du fysisk? Og har du fått ordentlig hjelp for dette? Hva skjer om dere bare koser for eksempel - kopler du ut også da?
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2021 Fnuggolina skrev (14 timer siden): Er du fortsatt sammen med ham? Sliter du med dissosiering når du sier at du ikke føler noe? Eller mener du fysisk? Og har du fått ordentlig hjelp for dette? Hva skjer om dere bare koser for eksempel - kopler du ut også da? Ja vi er fortsatt sammen. Er fysisk. jeg har vært hos sexolog og går til psykolog. Han pleie å bruke en vibrator på meg til jeg får orgasme. Så det går fint. Han pleie kose meg på puppene det liker jeg.
Gjest Fnuggolina Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 sørlands-jenta skrev (6 timer siden): Ja vi er fortsatt sammen. Er fysisk. jeg har vært hos sexolog og går til psykolog. Han pleie å bruke en vibrator på meg til jeg får orgasme. Så det går fint. Han pleie kose meg på puppene det liker jeg. Men er ikke det fint da? :) Jeg skjønner jo at du synes dette er kjipt - spesielt når du har en traumatisk bakgrunn for det. Men, mange har sex på den måten (også) - og med tid skal du ikke se bort fra at du kan klare å eie din egen opplevelse og kropp mer. Dette er jo ikke noen «dårligere» måte å ha sex på :)
sørlands-jenta Skrevet 26. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2021 Fnuggolina skrev (6 timer siden): Men er ikke det fint da? Jeg skjønner jo at du synes dette er kjipt - spesielt når du har en traumatisk bakgrunn for det. Men, mange har sex på den måten (også) - og med tid skal du ikke se bort fra at du kan klare å eie din egen opplevelse og kropp mer. Dette er jo ikke noen «dårligere» måte å ha sex på jo jeg synes det er fint☀️. Har vært hos sexolog. og da skulle vi igjennom 3 trinn. Vi er på trinn 3. Kan forklare litt hva trinnene går ut på . Trinn 1: Da skal vi begynne med at en ligger på magen uten klær og den andre kose på kroppen til den andre. . Vi brukte å gjøre det i sengen. vi kose med hele kroppen. Vi begynte fra hodet og ned til føttene. Så hele kroppen skal vi ta på. Dette gjør vi i noen minutter , men vi skal ikke kose på kjønnsorganene eller puppene. Det sa sexolog at det for vi ikke lov til. Når vi har gjort dette i noen minutter så legger man seg på ryggen.så skal vi kose på hele den siden. . Så når tiden er ute er det den personen som koste som skal få kost på hele kroppen.Dette skal gjøres 1-2 ganger i uken. Vi hadde beroligende musikk imens vi gjorde dette. Og det er ikke lov å ha samleie. Dette skal gjøres i noen uker. trinn 2: Trinn 2 er nesten helt likt som trinn 1. Eneste som er forskjellen er at vi nå skal kose på kjønnsorganene og puppene. ikke onanering , men lett beføling. I trinn 2 så har vi fortsatt ikke lov å ha samleie. Trinn 3: I dette trinnet kan man ha samleie vist man er klar. Så på dette trinnet kan man onanere hverandre vist man ønsker. Så det er det vi gjør nå . Så i tillegg så gjør vi trinn 2 . Det er ikke noe vi trenger siden vi er ferdig med trinn 2 , men vi blir avslappet av det så da pleie vi å gjøre det i tillegg også. Trinn 3 gjøre vi når vi har lyst.
Gjest Fnuggolina Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 sørlands-jenta skrev (30 minutter siden): jo jeg synes det er fint☀️. Har vært hos sexolog. og da skulle vi igjennom 3 trinn. Vi er på trinn 3. Kan forklare litt hva trinnene går ut på . Trinn 1: Da skal vi begynne med at en ligger på magen uten klær og den andre kose på kroppen til den andre. . Vi brukte å gjøre det i sengen. vi kose med hele kroppen. Vi begynte fra hodet og ned til føttene. Så hele kroppen skal vi ta på. Dette gjør vi i noen minutter , men vi skal ikke kose på kjønnsorganene eller puppene. Det sa sexolog at det for vi ikke lov til. Når vi har gjort dette i noen minutter så legger man seg på ryggen.så skal vi kose på hele den siden. . Så når tiden er ute er det den personen som koste som skal få kost på hele kroppen.Dette skal gjøres 1-2 ganger i uken. Vi hadde beroligende musikk imens vi gjorde dette. Og det er ikke lov å ha samleie. Dette skal gjøres i noen uker. trinn 2: Trinn 2 er nesten helt likt som trinn 1. Eneste som er forskjellen er at vi nå skal kose på kjønnsorganene og puppene. ikke onanering , men lett beføling. I trinn 2 så har vi fortsatt ikke lov å ha samleie. Trinn 3: I dette trinnet kan man ha samleie vist man er klar. Så på dette trinnet kan man onanere hverandre vist man ønsker. Så det er det vi gjør nå . Så i tillegg så gjør vi trinn 2 . Det er ikke noe vi trenger siden vi er ferdig med trinn 2 , men vi blir avslappet av det så da pleie vi å gjøre det i tillegg også. Trinn 3 gjøre vi når vi har lyst. Høres veldig bra ut! Går utfra man kan gå tilbake til punkt 1 eller 2 om man trenger det, det er jo en veldig bra måte å øve seg på fysiske sensasjoner, kroppskontakt osv :) Og ikke minst at fysisk kontakt og sex ikke trenger bare være pupp/underliv. Egentlig burde alle gjøre det der :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå