SlemUlv Skrevet 29. april 2021 #21 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok, jeg synes du gjør deg selv litt vanskelig, jeg da. Har selv tatt en bra test for noen tiår siden, men den fant jeg ikke igjen, sist jeg sjekket. Og det å legge ut en slik test, uavhengig av kvalitet, er jo noe som hvem som helst kan gjøre. Kjipt å sitte og taste inn hundre svar, for så å oppdage at testen er elendig. Men om dette er rett måte å spørre på, o store slemme ulv, så ber jeg deg om å legge ut lenke. Eventuelt om å få et hint om «hva som er rett måte å spørre» på. Anonymkode: 0bf3f...d77 Test? Hva test? Jeg har selv samlet 3 forskjellige sjekklister, finnes nok flere, som jeg har delt her: https://www.dropbox.com/sh/jig59etzb1jt67a/AACrD9zb9xl4sxwGx3xaYn4Ta?dl=0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #22 Skrevet 29. april 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Test? Hva test? Jeg har selv samlet 3 forskjellige sjekklister, finnes nok flere, som jeg har delt her: https://www.dropbox.com/sh/jig59etzb1jt67a/AACrD9zb9xl4sxwGx3xaYn4Ta?dl=0 Tenkte på på nettet, siden du nevnte google. Anonymkode: 0bf3f...d77
nettslaven Skrevet 30. april 2021 #23 Skrevet 30. april 2021 Du spør etter noen enkle tips/råd til neste steg, uten å måtte kjøpe inn masse utstyr. Finnes en hel mengde ting du allerede sannsynligvis har i huset. Til lettere bondage har du sikkert noen sjal/skjerf og lignende liggende, belter kan også benyttes til dette. Eller hva med rett og slett bruke plastfolie, dette gir store og spennende muligheter kan jeg underskrive på 😇 Til litt lettere spanking har du vel en linjal, stekespade eller tresleiv liggende, belter er også brukbare her men prøv dere frem da dette kan svi veldig... Her kan det kanskje være nødvendig å kneble deg for å dempe deg litt, her igjen er sjal for eksempel også til hjelp. Hvis du ønsker en litt kinky variant av en knebel kan din egen truse fungere utmerket 😉 Er dere virkelig vågale og bor litt skjermet til kan det være spennende å ta leken med utendørs også 😉 Vet ikke helt om det var denne typen tips du var ute etter, men håper noe av det var nyttig. Virker som dere har en åpen og grei dialog på disse tingene, så regner med at noen ting er dere allerede enig om hvordan skal gjøres. Min erfaring er at det ofte er like fornuftig å snakke gjennom ting etter dere har prøvd ting, man vet ikke 100% sikkert om man liker noe eller ikke før man har prøvd det 🙊
Fioljenta Skrevet 30. april 2021 #24 Skrevet 30. april 2021 Jeg har også samlet en hel del dominanstips her og holder faktisk på å lage en test (men det tar litt tid siden jeg prøver å få den bra). 💜
Fioljenta Skrevet 30. april 2021 #25 Skrevet 30. april 2021 (endret) Fioljenta skrev (20 minutter siden): Jeg har også samlet en hel del dominanstips her og holder faktisk på å lage en test (men det tar litt tid siden jeg prøver å få den bra). 💜 Relativt milde tips, altså.... Endret 30. april 2021 av Fioljenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå