AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Jeg og min samboer var "elskere" før vi offesielt ble sammen. Naturlignok i den første tiden så hadde vi mye sex. Han har aldri prøvd annet enn "vanlig" sex, altså misjonær og noen få ganger bakfra eller fra siden. Eksen hans likte ikke å suge, hun likte ikke å bli slikket osv. Med andre ord et ganske tafatt sexliv over ti år. Han hadde bare tre ons før den tid. Jeg har alltid hatt mye sex og prøvd "det meste" Jeg ba han derfor holde meg for halsen, jeg kommer lettere av det. Til å begynne med så var det UAKTUELT. han var livredd for å gjøre meg vondt, skade meg osv. Så begynte han litt forsiktig, så begynte han plutselig å tenne på det selv. Han så jo hvor mye sterkere jeg f.eks kom og hvor kåt jeg ble av det. Han ble overrasket selv også over at han kunne tenne på dette. Nå driver vi og utforsker litt andre ting, jeg er ikke så erfaren selv med slik lek, så lurte på om noen hadde noe tips til andre ting vi kan leke og gjøre utan at vi trenger å kjøpe så mye utstyr? Anonymkode: f1620...52e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Det kommer jo helt an på hva innen bdsm dere har sansen for. Anonymkode: 70aaf...95a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kommer jo helt an på hva innen bdsm dere har sansen for. Anonymkode: 70aaf...95a jeg liker å være sub, han har jo bare prøvd det jeg skrev over her. Derfor tips til neste steg. Anonymkode: f1620...52e
SlemUlv Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 (endret) Neste steg er å prate sammen, om hva dere begge vil. Og hvor begges grenser går Jeg anbefaller bdsm sjekkliste Endret 24. april 2021 av SlemUlv 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg og min samboer var "elskere" før vi offesielt ble sammen. Naturlignok i den første tiden så hadde vi mye sex. Han har aldri prøvd annet enn "vanlig" sex, altså misjonær og noen få ganger bakfra eller fra siden. Eksen hans likte ikke å suge, hun likte ikke å bli slikket osv. Med andre ord et ganske tafatt sexliv over ti år. Han hadde bare tre ons før den tid. Jeg har alltid hatt mye sex og prøvd "det meste" Jeg ba han derfor holde meg for halsen, jeg kommer lettere av det. Til å begynne med så var det UAKTUELT. han var livredd for å gjøre meg vondt, skade meg osv. Så begynte han litt forsiktig, så begynte han plutselig å tenne på det selv. Han så jo hvor mye sterkere jeg f.eks kom og hvor kåt jeg ble av det. Han ble overrasket selv også over at han kunne tenne på dette. Nå driver vi og utforsker litt andre ting, jeg er ikke så erfaren selv med slik lek, så lurte på om noen hadde noe tips til andre ting vi kan leke og gjøre utan at vi trenger å kjøpe så mye utstyr? Anonymkode: f1620...52e Det er utrolig individuelt. Kan du klare å liste opp noen ting som høres "spennende ut"? Vanskelig å vite hvilken retning dette skal i når du så langt bare har nevnt å holde rundt halsen. Er det følelsen av å bli brukt? Kontrollert? Bestemt over? Fysisk makt? Smerte? Jeg anbefaler deg å reflektere litt og så prøve å dele tanker anonymt her, sikkert noen som kjenner seg igjen og kan komme med forslag, men det er greit å ha noe å gå etter... Anonymkode: 796a9...970 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): jeg liker å være sub, han har jo bare prøvd det jeg skrev over her. Derfor tips til neste steg. Anonymkode: f1620...52e Akkurat dette med å stenge lufttilførsel skal dere være veldig forsiktig med. Selv om det hittil har gått bra, skjer det at folk besvimer eller går i koma. Det er vanskelig å vite sikkert hvor mye du vil tåle. Hvis han feks presser på sidene av halsen framfor luftrøret, eller holder for munnen mens du samtidig puster gjennom nesa, vil du kunne få mye av den samme effekten med mye mindre risiko. Anonymkode: 70aaf...95a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 Å kvele noen er det motsatte av enkel BDSM. Det er VELDIG farlig. Spesielt siden han ikke har peiling på hva han gjør. Anonymkode: 88774...460 3
Fioljenta Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Jeg tror også en god prat er på sin plass her. Hva er det egentlig dere ønsker og ikke ønsker? Det er ikke en gang sikkert at det er BDSM dere ønsker. Det finnes mange varianter. Dere kan tenne på noen og avsky andre. Jeg har skrevet om noen (relativt milde) varianter her: Dom/sub, når en er uregjerlig, maktbrukt, maktbruk, guiding, etc. Jeg ser at noen ikke liker at vi bruker ordet «lek», men for meg er det nettopp det. VI leker og har det gøy. Hvis leken ikke er noe kjekk, ja, så stopper vi. For oss er det ikke hardcore BDSM, men lett krydder og jeg forstår det sånn at det er det TS er ute etter også (selv om det med å holde rundt halsen kan være både ekstremt og farlig hvis det hindrer pusten). Vår lek startet heller ikke ved 50 shades of grey, men vi har gjort det vi har likt. Og så lenge begge har det gøy, ja, så kommer vi til å fortsette med det. 💜 2
stav Skrevet 25. april 2021 #9 Skrevet 25. april 2021 Tips for å få han på gli. Neste gang når dere er godt i gang med misjonæren i senga får du han til å legge en strømpebukse tre ganger rundt dine håndledd for å samle hendene. Så skal han holde disse over ditt hode og ned i puta med en hånd. Han trenger ikke knyte. Bare holde strømpebuksen med hånden. Dette skal du kommandere han til å gjøre. Så skal du ligge å nyyyte. Voila, han vil få lyst til å binde deg mer.
SlemUlv Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 stav skrev (3 timer siden): Tips for å få han på gli. Snakk sammen, så begge kan samtykke til hva som skjer. Det er ikke verd å kanskje tråkke over noens grenser, bare for å få det som en vil!
Sluttstykke Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 (endret) Til TS; jeg anbefaler at dere aller først starter med å snakke sammen i en ikke seksuell setting, og med klærne på. Finn ut hva dere begge vil. Avtal et safeword og sørg for at dere begge tør bruke det, jeg har vært borti dem som ser på det som svakt og et nederlag å bruke safeword. Det er det ikke, det er derimot en styrke! Lett bondage og blindfold er ei naturlig eskalering ut fra det nivået jeg leser dere er nå. Velger dere å gå rett på tau og shibari må dere lese dere opp på forhånd og unngå skader. Foreslår heller at dere starter med de enkle startsettene sexbutikkene på nett selger, med cuffs og borelås. Dere har begge en lang (og ny) vei å gå som nybegynnere i denne verdenen dere er i gang med å utforske og oppdage. Gå den sammen og ikke forhast dere. Kommunikasjon og tillit er alfa og omega, og personlig følte jeg brikkene først falt helt på plass da jeg forsto at makten ligger ikke hos meg som dom - men at hun som sub er den som bestemmer hvor langt jeg kan gå. Lykke til, dere har mye å glede dere til! Endret 26. april 2021 av Elaine Marley 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 1.14): Jeg og min samboer var "elskere" før vi offesielt ble sammen. Naturlignok i den første tiden så hadde vi mye sex. Han har aldri prøvd annet enn "vanlig" sex, altså misjonær og noen få ganger bakfra eller fra siden. Eksen hans likte ikke å suge, hun likte ikke å bli slikket osv. Med andre ord et ganske tafatt sexliv over ti år. Han hadde bare tre ons før den tid. Jeg har alltid hatt mye sex og prøvd "det meste" Jeg ba han derfor holde meg for halsen, jeg kommer lettere av det. Til å begynne med så var det UAKTUELT. han var livredd for å gjøre meg vondt, skade meg osv. Så begynte han litt forsiktig, så begynte han plutselig å tenne på det selv. Han så jo hvor mye sterkere jeg f.eks kom og hvor kåt jeg ble av det. Han ble overrasket selv også over at han kunne tenne på dette. Nå driver vi og utforsker litt andre ting, jeg er ikke så erfaren selv med slik lek, så lurte på om noen hadde noe tips til andre ting vi kan leke og gjøre utan at vi trenger å kjøpe så mye utstyr? Anonymkode: f1620...52e Fortell ham at han kan binde deg fast i sengen og gjøre hva han vil med deg. Han virker hensynsfull så med et stopp ord kan dette bli gøy for dere begge. Anonymkode: 2e92e...bcf 1
Elaine Marley Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 TAU er et must i alle seksuelle forhold spør du meg Skjerf og pølseklype er også festlige rekvisitter. Anonymkode: a2200...8b0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 1.16): Det kommer jo helt an på hva innen bdsm dere har sansen for. Anonymkode: 70aaf...95a SlemUlv skrev (På 25.4.2021 den 1.33): Neste steg er å prate sammen, om hva dere begge vil. Og hvor begges grenser går Jeg anbefaller bdsm sjekkliste Jeg er så lei av slike kommentarer som dette som kommer hver gang noen spør om tips og råd innen bdsm. Ts spør om spesifikke tips. Hun og han er nok oppegående nok til å prate om dette, men ts trenger tips for å kanskje alle mer info og på den måten se om det er noe hun kan like, eller ta opp med han fir å høre om det er noe han kan like osv. Man kan fint prøve mye selv om man ikke vet om man tenner på det. Og ts mener nok ikke ekstreme greier i første omgang. Kan tenke meg ts er ute etter tips som dette: For å få sexlivet mer inn i hverdagen / kåte dere litt opp uten at det alltid fører til noe mer, så kan du høre om han kunne tenke seg å straffe deg dersom du gjør noe "feil" en dag. Feks hvis dere krangler, hvis du har glemt å kjøpe noe på butikken. Straff kan feks være at han gir deg noen spank, ber deg bestemt sette deg ned og suge han til han kommer, at du må kle av deg og gå rundt med mindre klær osv. Kanskje dere liker annet røft under sex? Dra i håret i doggy, klype litt på niplene. Kanskje dere kan finne ut om det er noen ord, kallenavn eller setninger dere liker? Liker du feks at han snakker bestemt til deg og forteller deg hva du skal gjøre? Eller liker dere at du byr deg frem uten at han alltid tar styringen? Kan sikkert finne en liste med kallenavn og typiske ord dere kan gå gjennom. Også kan dere finne ut om dere liker å forsøke der og da eller om alt skal kommuniseres først. Jeg er selv åpen og liker best at ting bare skjer, ellers blir det usexy for meg. Men noen vil gjerne ha en samtale og spørre om det er noe de begge liker ellers blir der feil. Man kan fint bli enig om at "stopp" betyr at man skal slutte. De aller fleste er jo ikke helt ekstrem og begynner med det mest "avanserte" og voldelige liksom uten å ha forsøkt noe mildere og videre testet ut hvor man synes grensen bør gå. Det blir for teknisk slik de jeg siterte skriver. Jeg merker best om jeg liker noe i action enn en samtale over middagsbordet om jeg kunne tenke meg å prøve ditten eller datten. Da merker jo han også om jeg blir tent eller ikke. Og vi kjenner hverandre jo så klarer fint å se hvis den andre ikke likte noe så godt. Og da har vi vi respekt for det. Virker som enkelte ikke tror at mange har grunnlegende forståelse av andre. Ja, det finnes syke jævler som gjør som de vil uten å ta hensyn, men slikt er det ikke så ofte i et godt og trygt forhold. Anonymkode: 25a55...693 1
SlemUlv Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så lei av slike kommentarer som dette som kommer hver gang noen spør om tips og råd innen bdsm. Ts spør om spesifikke tips. Hun og han er nok oppegående nok til å prate om dette, men ts trenger tips for å kanskje alle mer info og på den måten se om det er noe hun kan like, eller ta opp med han fir å høre om det er noe han kan like osv. Man kan fint prøve mye selv om man ikke vet om man tenner på det. Og ts mener nok ikke ekstreme greier i første omgang. Du er lei av hjelpsomme kommentarer? 😮 For det er faktisk ikke alle, selv om de er oppegående, som tenker over å snakke om grenser. Fordi dette ikke er veldig vanlig i "vanilje" forhold. Det er heller ikke alle som vet at det finnes bdsm Sjekklister, hvor man altså kan finne tips om ting man har lyst å prøve Å spørre fremmede mennesker på et forum, om hva man kan gjøre i sengen, er litt bortkastet. Siden vi ikke vet hva som er prøvd, hva som er snakket om, hvor grenser går osv. Derav mitt svar. Og det kommer til å bli mitt svar i alt av slike tråder. Endret 28. april 2021 av SlemUlv
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er så lei av slike kommentarer som dette som kommer hver gang noen spør om tips og råd innen bdsm. Ts spør om spesifikke tips. Hun og han er nok oppegående nok til å prate om dette, men ts trenger tips for å kanskje alle mer info og på den måten se om det er noe hun kan like, eller ta opp med han fir å høre om det er noe han kan like osv. Man kan fint prøve mye selv om man ikke vet om man tenner på det. Og ts mener nok ikke ekstreme greier i første omgang. Kan tenke meg ts er ute etter tips som dette: For å få sexlivet mer inn i hverdagen / kåte dere litt opp uten at det alltid fører til noe mer, så kan du høre om han kunne tenke seg å straffe deg dersom du gjør noe "feil" en dag. Feks hvis dere krangler, hvis du har glemt å kjøpe noe på butikken. Straff kan feks være at han gir deg noen spank, ber deg bestemt sette deg ned og suge han til han kommer, at du må kle av deg og gå rundt med mindre klær osv. Kanskje dere liker annet røft under sex? Dra i håret i doggy, klype litt på niplene. Kanskje dere kan finne ut om det er noen ord, kallenavn eller setninger dere liker? Liker du feks at han snakker bestemt til deg og forteller deg hva du skal gjøre? Eller liker dere at du byr deg frem uten at han alltid tar styringen? Kan sikkert finne en liste med kallenavn og typiske ord dere kan gå gjennom. Også kan dere finne ut om dere liker å forsøke der og da eller om alt skal kommuniseres først. Jeg er selv åpen og liker best at ting bare skjer, ellers blir det usexy for meg. Men noen vil gjerne ha en samtale og spørre om det er noe de begge liker ellers blir der feil. Man kan fint bli enig om at "stopp" betyr at man skal slutte. De aller fleste er jo ikke helt ekstrem og begynner med det mest "avanserte" og voldelige liksom uten å ha forsøkt noe mildere og videre testet ut hvor man synes grensen bør gå. Det blir for teknisk slik de jeg siterte skriver. Jeg merker best om jeg liker noe i action enn en samtale over middagsbordet om jeg kunne tenke meg å prøve ditten eller datten. Da merker jo han også om jeg blir tent eller ikke. Og vi kjenner hverandre jo så klarer fint å se hvis den andre ikke likte noe så godt. Og da har vi vi respekt for det. Virker som enkelte ikke tror at mange har grunnlegende forståelse av andre. Ja, det finnes syke jævler som gjør som de vil uten å ta hensyn, men slikt er det ikke så ofte i et godt og trygt forhold. Anonymkode: 25a55...693 Du er virkelig på vidvanke her! Det er usexy å snakke om hva man liker? Nei. Det å nøre opp om slike tanker er en del av en voldsretorikk. Vold handler om å viske ut grenser, gjøre narr av grenser, si at grenser er usexy, svake, teite, si at grenser ikke er viktige, at andre mennesker skal kunne tenke seg frem til disse. Man SKAL snakke om ting, ellers får man holde seg til å leie hender og lukte på blomster. Har du problemer med å tenne på det, så har du problemer, punktum. Anonymkode: 0bf3f...d77 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 SlemUlv skrev (6 timer siden): Det er heller ikke alle som vet at det finnes bdsm Sjekklister, hvor man altså kan finne tips om ting man har lyst å prøve Men det er kanskje litt mer hjelpsomt å dele en lenke eller to, slik at man finner en slik liste, fremfor å bare si at de kan bruke en sjekkliste? Anonymkode: 0bf3f...d77
SlemUlv Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men det er kanskje litt mer hjelpsomt å dele en lenke eller to, slik at man finner en slik liste, fremfor å bare si at de kan bruke en sjekkliste? Anonymkode: 0bf3f...d77 Om noen hadde spurt om jeg hadde lenke til noen, hadde jeg gjort det. Jeg går egentlig utfra at folk er smarte nok til å bruke google, om de hard ordene som trengs for å lete selv 😃 Som bdsm sjekkliste.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 SlemUlv skrev (21 minutter siden): Om noen hadde spurt om jeg hadde lenke til noen, hadde jeg gjort det. Jeg går egentlig utfra at folk er smarte nok til å bruke google, om de hard ordene som trengs for å lete selv 😃 Som bdsm sjekkliste. Ok, jeg synes du gjør deg selv litt vanskelig, jeg da. Har selv tatt en bra test for noen tiår siden, men den fant jeg ikke igjen, sist jeg sjekket. Og det å legge ut en slik test, uavhengig av kvalitet, er jo noe som hvem som helst kan gjøre. Kjipt å sitte og taste inn hundre svar, for så å oppdage at testen er elendig. Men om dette er rett måte å spørre på, o store slemme ulv, så ber jeg deg om å legge ut lenke. Eventuelt om å få et hint om «hva som er rett måte å spørre» på. Anonymkode: 0bf3f...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå