Gå til innhold

Alternativ til navnet Sixten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Venter en gutt i slutten av august :hjerter: Min mann er svensk, og han vil gjerne at vi kaller sønnen vår opp etter hans far. Faren heter Sixten. Er ikke så glad i dette navnet selv, mest fordi jeg ikke er vant til navnet. Har også forstått det slik at det er ganske vanlig i Sverige, og min sønn skal få slippe et vanlig standard-navn. Jeg ønsker å gi han et navn med rom for en kreativ personlighet. Tenker litt på ulike alternativer til Sixten, navn som er litt i samme gate. Tenker hovudsaklig på Schøtten eller Fæmten. Kan gå ned til Fjårten eller Træten, men opp til Niten blir ikke aktuelt. Hva tenker dere?

Anonymkode: bf72a...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sixten anses vel som relativt hipt og kult i Sverige - type gammelt navn som er blitt trendy. Skulle jeg sammenlignet med noe hadde det blitt felix - uvant, men noe man absolutt kan ta til seg. 

Anonymkode: 6f313...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sixten anses vel som relativt hipt og kult i Sverige - type gammelt navn som er blitt trendy. Skulle jeg sammenlignet med noe hadde det blitt felix - uvant, men noe man absolutt kan ta til seg. 

Anonymkode: 6f313...4cb

Ser du ikke at dette er en trolletråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...