Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra dag én har det vært en dame som har tatt initiativ til veldig mye blikkontakt på et nytt sted jeg er. Unormalt mye. Lange blikk. Jeg ser at hun «titter etter meg» og holder blikket mye lenger enn jeg er vant med. 
Stirring (vanskelig å se om det er smil også pga munnbind) men hun hilser pent og sier hei og smiler. Har snakket med henne en gang og da smilte hun og lo mye, og virket nervøs/fnisete..veldig søt. Litt sånn tullete på en måte. 

Det er ingen andre jeg har sånn blikkontakt med, har aldri opplevd det før noen gang. Hadde det vært en mann ville jeg HELT klart tenkt at han var interessert og prøvde å sjekke meg opp. Blir helt satt ut av hele greia og ganske så distrahert.

Hvis du som leser dette enda ikke har forstått det, så er jeg selv kvinne. Skeiv, så tenker at jeg muligens sender ut en del signaler, tenker hun merker at jeg også ser på henne. Øynene hennes er helt hypnotiserende, så klarer ikke å la være.

hadde vi vært hetero-mann-kvinne ville jeg tenkt at vi var interesserte i hverandre. For dette går helt klart begge veier. Vi ser på hverandre, begge to. 

så kommer det som gjør at jeg blir veldig usikker. Hun er fra marocco. 
der kan det jo være HELT ANDRE regler for dette med blikkontakt. 
antar at det er en kulturell greie her som jeg ikke plukker opp.

Tilleggsinformasjon: hun har ikke hijab eller noe sånt, men kort hår og har bodd i Norge i et tiår. Tror hun er gift, men kan selvsagt også være skilt. Som sagt kjenner jeg henne ikke, vi snakker ikke noe særlig sammen. Bare stirrer.

hvordan skal jeg tolke dette? Flott om noen med erfaring fra marokkansk kultur kan svare på dette!

dette er veldig distraherende!

Anonymkode: fa42a...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...