Gå til innhold

Legging tar timevis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva med samsoving? 
det ble redningen for meg da jeg var alene med 2 små... 

Vi la oss alle 3 sammen og så sto jeg opp igjen når de hadde sovnet. 
Det reddet meg og gav oss alle bedre søvn ❤️

Anonymkode: bdf1c...796

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut dagsoving, det blir litt styr i starten men stå i det. Og gjerne legg han en halvtime tidligere så slipper du at han blir overtrøtt. 

Anonymkode: 1c75c...6df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan effektivisere legging? Er det egentlig mulig? 

Har en gutt på to år. Han har alltid slitt med søvn, men i flere måneder har det nå vært helt ekstremt. To-tre timer er vanlig. Så han sovner rundt ni/halv ti, og da må jeg gjøre den jobben jeg ikke fikk gjort fordi jeg alltid kommer for sent på jobb og må dra tidlig for å levere og hente i barnehagen. Så legger jeg meg. Det hadde vært så godt å få inn bare en time med lesing, tv eller lignende på kvelden, men alt jeg gjør er å sitte ved siden av en spill våken gutt som helst vil gjøre alt annet enn å sove. Og så jobbe.

Han sover en liten lur på dagtid. De gangene jeg prøver å kutte ned, sovner han midt i middagen. Jeg har prøvd å legge både tidlig og sent, men det virker som om han trenger noen timer på å roe ned hodet.

Jeg vet ikke mine arme råd, jeg er så dødssliten. Pappaen er ute av bildet dessverre, jeg skulle sånn ønske at jeg hadde fått barn med en mann som ikke hadde blitt alvorlig psykisk syk da jeg gikk gravid. Det er en stor sorg for meg at jeg er alene om alt. Har noe nettverk, men ikke mange som kan stille opp. 

Noen med tips? Råd? Bare støttende ord? 😅

Anonymkode: e6eae...778

Men, sitter du konstant ved hans side til han sovner?

Anonymkode: b7986...178

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...