AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #21 Skrevet 24. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Å herlighet. Er det mulig. Bare fordi du er «sånn» bare fordi du ikke vil bruke, betyr ikke at andre ikke skal bruke. Vi er forskjellige, skjønner du? Jeg forstår heller ikke hva problemet ditt er, liker du ikke, bruker du ikke. Jeg liker og jeg bruker. Jeg bruker dyr parfyme når jeg skal ut også, hvis du er så opptatt av det. Gå og finn noe å gjøre, ser ut som du kjeder deg, når du bruker tid til å skrive noe du ikke har med å gjøre. Anonymkode: 9fe82...2b3 Noen tror de har sett lyset, og skal konstant belære andre på denne måten her. Helt idiotisk, men det nytter nok ikke å krangle med sånne - de må bare ties bort. Jeg bruker en blå comfort-flaske det står "freshtech" på. Ikke veldig sterk lukt, men liker den Anonymkode: 65f10...57e 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #22 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er vitsen med å bruke dyr parfyme hvis klærne oser av skyllemiddel? Anonymkode: 4da43...b25 Altså, klærne luktet ikke skyllemiddel hele tiden, den forsvinner etter 1-2 dager. Jeg liker bare den «friske» lukten av nyvasket klær. Trodde du man bruker skyllemiddel istedenfor parfyme?🤦🏻♀️ Anonymkode: 9fe82...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #23 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen tror de har sett lyset, og skal konstant belære andre på denne måten her. Helt idiotisk, men det nytter nok ikke å krangle med sånne - de må bare ties bort. Jeg bruker en blå comfort-flaske det står "freshtech" på. Ikke veldig sterk lukt, men liker den Anonymkode: 65f10...57e Ja jeg skjønte det. Jeg skrev i innlegget at jeg ønsker ikke sånn svar, fordi en gang ble innlegget mitt til en debatt, uten at jeg fikk svar. Men ser ut som det nyter ikke å skrive det heller 🤦🏻♀️ Takk for svar Anonymkode: 9fe82...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #24 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, klærne luktet ikke skyllemiddel hele tiden, den forsvinner etter 1-2 dager. Jeg liker bare den «friske» lukten av nyvasket klær. Trodde du man bruker skyllemiddel istedenfor parfyme?🤦🏻♀️ Anonymkode: 9fe82...2b3 Du lurer deg selv. Lukt av skyllemiddel forsvinner ikke. Det setter seg i alt av porøse overflater som luktmolekyler kan feste seg på. Men når man går i denne osen hele tiden kjenner man den ikke selv lenger og dynker på med enda mer. Et velkjent fenomen ved avhengighet av forskjellig. Til slutt kjenner man lukten av skyllemiddel lenge før man ser deg. Dyr parfyme blir derfor bare tragisk å kaste bort penger på. Anonymkode: a75b0...d56 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #25 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): What the fuck? Bare fordi du er "sånn" så vil jeg fortelle deg at skyllemiddel er miljøbelastende og stinker dritt. Forstår ikke at du vil lukte billig parfyme. Mye bedre å kjøpe ordentlig parfyme og bruke det, enn å lukte billig for 5,- pr vask. Å stinke skyllemiddel er harry. Og du virker blakk som ikke har råd til parfyme. Anonymkode: de38b...fb2 Herregud 😂😂 Anonymkode: bf9c2...12d 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #26 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du lurer deg selv. Lukt av skyllemiddel forsvinner ikke. Det setter seg i alt av porøse overflater som luktmolekyler kan feste seg på. Men når man går i denne osen hele tiden kjenner man den ikke selv lenger og dynker på med enda mer. Et velkjent fenomen ved avhengighet av forskjellig. Til slutt kjenner man lukten av skyllemiddel lenge før man ser deg. Dyr parfyme blir derfor bare tragisk å kaste bort penger på. Anonymkode: a75b0...d56 Aldri kjent duften av tøymykner når jeg har vært hos andre eller gitt dem klem, selv om jeg vet de bruker det. Ganske spesielt å komme inn i en tråd å si at folk virker fattig fordi man ønsker å Bruke tøymykner , men dere «grønne» er jo ganske ekstreme... Anonymkode: bf9c2...12d 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #27 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du lurer deg selv. Lukt av skyllemiddel forsvinner ikke. Det setter seg i alt av porøse overflater som luktmolekyler kan feste seg på. Men når man går i denne osen hele tiden kjenner man den ikke selv lenger og dynker på med enda mer. Et velkjent fenomen ved avhengighet av forskjellig. Til slutt kjenner man lukten av skyllemiddel lenge før man ser deg. Dyr parfyme blir derfor bare tragisk å kaste bort penger på. Anonymkode: a75b0...d56 😂😂😂jeg gir opp, orker ikke mer. Sååå fikt for deg. Håper du bruker kunn uparfymerte grønnsåpe når du vasker, damper klærne og henger ute i grønne trær Anonymkode: 9fe82...2b3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå