AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Dere som sier at skyllemiddel inneholder parfyme, ikke miljøvennlig osvosv, vær så snill, ikke svar! Jeg liker parfymelukt av klær etter vask, men nå som jeg har fått ny vaskemaskin, så kjenner ikke jeg lukter. Hva kan problemet være? Og kan dere anbefale meg en god skyllemiddel ?😊 Anonymkode: 9fe82...2b3 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Vi kjøpte to comfort skyllemiddel å det fikk HELE 1 etasje til å lukte såååå godt når vi vasket klær, men får ikke tak i dem igjen 😓 finner bare andre typer som ikke lukter noe særlig Anonymkode: bf9c2...12d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Skjønner ikke at folk bruker skyllemiddel. Det er så miljøbelastende Anonymkode: 66503...f40 9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke at folk bruker skyllemiddel. Det er så miljøbelastende Anonymkode: 66503...f40 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ jeg skrev da at jeg ikke trenger å høre dette. Fint for deg! Anonymkode: 9fe82...2b3 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Hvis du skal ha noe som lukter, så er min erfaring at gul Comfort (Sommerfrisk?) og blå Softlan lukter sterkest. Jeg kan lukte det når naboen to hus bortenfor henger ut klesvask. Anonymkode: d215c...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du skal ha noe som lukter, så er min erfaring at gul Comfort (Sommerfrisk?) og blå Softlan lukter sterkest. Jeg kan lukte det når naboen to hus bortenfor henger ut klesvask. Anonymkode: d215c...0e7 Vi har fått nye naboer nå vegg i vegg som bruker blå Comfort og forpester hele fellesgangen. Burde vært forbudt!🤮 Anonymkode: a75b0...d56 9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har fått nye naboer nå vegg i vegg som bruker blå Comfort og forpester hele fellesgangen. Burde vært forbudt!🤮 Anonymkode: a75b0...d56 Helt ærlig, når jeg skriver at jeg vil bare ha svar for det jeg lurer, og ikke ønsker slike kommentarer, hva er det som gjør at sånne som dere MÅ skrive noe negativt? Anonymkode: 9fe82...2b3 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Disse er det! Lukter sykt godt å lukter utover boligen mens man vasker og tørker Anonymkode: bf9c2...12d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Helt ærlig, når jeg skriver at jeg vil bare ha svar for det jeg lurer, og ikke ønsker slike kommentarer, hva er det som gjør at sånne som dere MÅ skrive noe negativt? Anonymkode: 9fe82...2b3 Hvis alle skulle drevet å hysjet på hvert eneste innlegg her inne som ikke svarer nøyaktig på det TS spør om så ville trådene blitt veldig lange. Hold kjeft og konsentrer deg om de som svarer på det du lurer på og ignorer de andre. Anonymkode: ee069...c47 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Jeg bruker comfort, forskjellig fra gang til gang. Synes de fleste av de ikke lukter så mye, men enkelte lukter mer igjen. Anonymkode: 7f570...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis alle skulle drevet å hysjet på hvert eneste innlegg her inne som ikke svarer nøyaktig på det TS spør om så ville trådene blitt veldig lange. Hold kjeft og konsentrer deg om de som svarer på det du lurer på og ignorer de andre. Anonymkode: ee069...c47 Hold kjeft selv!! Jeg skrev at jeg ikke trenger å høre hvor dårlig «skyllemiddel» er osv, FORDI da jeg skrev en gang ble det jævlig lang innlegg og DEBATT om skyllemiddel og jeg fikk ikke svar for det jeg lurer på!!! Så ja, hold kjeft selv, og gå vekk hvis du ikke har svar. Anonymkode: 9fe82...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bruker comfort, forskjellig fra gang til gang. Synes de fleste av de ikke lukter så mye, men enkelte lukter mer igjen. Anonymkode: 7f570...ec0 Takk Anonymkode: 9fe82...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Disse er det! Lukter sykt godt å lukter utover boligen mens man vasker og tørker Anonymkode: bf9c2...12d Takk🥰 Anonymkode: 9fe82...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Takk🥰 Anonymkode: 9fe82...2b3 Selges visst på europris til billig penge ifølge nettsiden dem, så sjekk der om de har i ditt området! ☺️ Har leita etter dem å endelig fant jeg Anonymkode: bf9c2...12d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Selges visst på europris til billig penge ifølge nettsiden dem, så sjekk der om de har i ditt området! ☺️ Har leita etter dem å endelig fant jeg Anonymkode: bf9c2...12d Takk skal du ha😊 skal se på mandag Anonymkode: 9fe82...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #17 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hold kjeft selv!! Jeg skrev at jeg ikke trenger å høre hvor dårlig «skyllemiddel» er osv, FORDI da jeg skrev en gang ble det jævlig lang innlegg og DEBATT om skyllemiddel og jeg fikk ikke svar for det jeg lurer på!!! Så ja, hold kjeft selv, og gå vekk hvis du ikke har svar. Anonymkode: 9fe82...2b3 What the fuck? Bare fordi du er "sånn" så vil jeg fortelle deg at skyllemiddel er miljøbelastende og stinker dritt. Forstår ikke at du vil lukte billig parfyme. Mye bedre å kjøpe ordentlig parfyme og bruke det, enn å lukte billig for 5,- pr vask. Å stinke skyllemiddel er harry. Og du virker blakk som ikke har råd til parfyme. Anonymkode: de38b...fb2 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 Bruker en brun flaske med kokos - er vel ikke comfort men det andre merket de vel har på coop ectra blant annet ? Lukter herlig, men der jeg tar i tørketrommel lukter kun tørketrommel etterpå Anonymkode: 27fc4...3c4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): What the fuck? Bare fordi du er "sånn" så vil jeg fortelle deg at skyllemiddel er miljøbelastende og stinker dritt. Forstår ikke at du vil lukte billig parfyme. Mye bedre å kjøpe ordentlig parfyme og bruke det, enn å lukte billig for 5,- pr vask. Å stinke skyllemiddel er harry. Og du virker blakk som ikke har råd til parfyme. Anonymkode: de38b...fb2 Å herlighet. Er det mulig. Bare fordi du er «sånn» bare fordi du ikke vil bruke, betyr ikke at andre ikke skal bruke. Vi er forskjellige, skjønner du? Jeg forstår heller ikke hva problemet ditt er, liker du ikke, bruker du ikke. Jeg liker og jeg bruker. Jeg bruker dyr parfyme når jeg skal ut også, hvis du er så opptatt av det. Gå og finn noe å gjøre, ser ut som du kjeder deg, når du bruker tid til å skrive noe du ikke har med å gjøre. Anonymkode: 9fe82...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #20 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å herlighet. Er det mulig. Bare fordi du er «sånn» bare fordi du ikke vil bruke, betyr ikke at andre ikke skal bruke. Vi er forskjellige, skjønner du? Jeg forstår heller ikke hva problemet ditt er, liker du ikke, bruker du ikke. Jeg liker og jeg bruker. Jeg bruker dyr parfyme når jeg skal ut også, hvis du er så opptatt av det. Gå og finn noe å gjøre, ser ut som du kjeder deg, når du bruker tid til å skrive noe du ikke har med å gjøre. Anonymkode: 9fe82...2b3 Hva er vitsen med å bruke dyr parfyme hvis klærne oser av skyllemiddel? Anonymkode: 4da43...b25 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå