Sophie-Ann Skrevet 25. april 2021 #41 Del Skrevet 25. april 2021 @Katten.2.0 🥰🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #42 Del Skrevet 25. april 2021 @kisskissbangbang rett og slett pga empatien, støtten og omtanken på samliv og relasjoner. You rock! ❤ Anonymkode: f3828...bc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #43 Del Skrevet 25. april 2021 @Skogsalv som advarer mot narsissister og diverse psykoer. ❤ Anonymkode: f3828...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. april 2021 #44 Del Skrevet 25. april 2021 Drizzt skrev (1 time siden): Takk I like måte Jeg synes det er bare positivt med folk som er opptatte av fakta og tingenes tilstand og spesielt folk som går mot strømmen og sier det andre tier. Ellers er det flere brukere jeg har sansen for og mener beriker forumet på sin måte. Like glad i de jeg er enig med som de jeg er uenig med Det blir en lang liste, men forkorter det til @Apis nå. Alltid en fornøyelse å lese, uansett grad av enighet mellom oss. Hel ved FTW 🌳 Takk, det var snilt, Hel ved...😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. april 2021 #45 Del Skrevet 25. april 2021 Sophie-Ann skrev (2 timer siden): @Katten.2.0 🥰🥳 Bursdagsbarn i dag, han, så skal jammen få seg en blomst fra meg og. 🌺 AnonymBruker skrev (1 time siden): @kisskissbangbang rett og slett pga empatien, støtten og omtanken på samliv og relasjoner. You rock! ❤ Anonymkode: f3828...bc8 Så koselig, tusen takk. Det setter jeg pris på. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 25. april 2021 #46 Del Skrevet 25. april 2021 kisskissbangbang skrev (17 minutter siden): Bursdagsbarn i dag, han, så skal jammen få seg en blomst fra meg og. 🌺 Så koselig, tusen takk. Det setter jeg pris på. 😊 Det stemmer 🥰. Han har fått melding fra meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsalv Skrevet 26. april 2021 #47 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): @Skogsalv som advarer mot narsissister og diverse psykoer. ❤ Anonymkode: f3828...bc8 Takk 😅 Advarer mot narsissister der det er nødvendig. Begrepet kastes ut litt i hytt og pine , om dagen ,- selv om de som kun er normale drittsekker/ playere . ( kvinner eller menn ) Blitt et litt " motebegrep " . Så kun om nødvendig ❤, der det ikke er til å ta feil av . Ordet psyko har jeg aldri brukt om noen ,,,men skjønner hva du mener 🙃 Jeg har studert emnet ( selv av nødvendighet 🙄) , siden 2017. Ingen fagperson, men bruker denne erfaringen og kunnskapen til å be de som står i det,undersøke begrepet. Nettopp fordi det ødelegger virkelighetsoppfatningen i det mennesket. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. april 2021 #48 Del Skrevet 28. april 2021 Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 28. april 2021 #49 Del Skrevet 28. april 2021 Gjenferdet skrev (På 24.4.2021 den 17.50): @SoWhat? @Sirisiri10 @Moondance @SVK @Trolltunge@Rainstorm@Catalina Culès Det er mange fine forumbrukere her, men disse er noen av de jeg har et ekstra godt øye med. Det var koselig å lese, tusen takk gode deg Vil herved gi deg en stor og fin blomst tilbake, for den fine og omsorgsfulle personen du er, @Gjenferdet 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2021 #50 Del Skrevet 6. november 2021 @flusa Du beriker dette forumet med enighet og seksuell forståelse... du er bare så nydelig å diskutere med, fordi du dømmer ingen og ser heller på muligheter og løsninger🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2021 #51 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Bamseklemmer skrev (21 minutter siden): @flusa Du beriker dette forumet med enighet og seksuell forståelse... du er bare så nydelig å diskutere med, fordi du dømmer ingen og ser heller på muligheter og løsninger🧡 Å jøss..takk,det var koselig å høre☺ Jeg tenker at det er mulig å diskutere på en fin måte, selvom jeg også kan være litt 'røff'i enkelte tråder.. Jeg prøver å ikke være dømmende i kommentarene mine,for det er ikke slik jeg er irl heller.. Men,det er ikke bestandig lett for meg å få ut ting på den måten jeg føler,har problemer med å få ordlagt meg🤪og kan dermed også ofte misforstås av andre,på negativ måte. Endret 6. november 2021 av flusa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2021 #52 Del Skrevet 6. november 2021 Synes gjengen på Sosial forumet er koselige og hyggelige folk 😊 Henger mest på Spør en bruker så deler ut rose til @SidFernwilter@Strange Doll@mia83@Lykke Li@Daryl Dixon Men gjengen på Fortell noe uinteressant tråden er også utrolig koselige!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. november 2021 #53 Del Skrevet 6. november 2021 Entern skrev (12 timer siden): Synes gjengen på Sosial forumet er koselige og hyggelige folk 😊 Henger mest på Spør en bruker så deler ut rose til @SidFernwilter@Strange Doll@mia83@Lykke Li@Daryl Dixon Men gjengen på Fortell noe uinteressant tråden er også utrolig koselige!! Så hyggelig Takk i like måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 6. november 2021 #54 Del Skrevet 6. november 2021 Anonym bruker er egentlig en hyggelig person. Og ofte ganske morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. november 2021 #55 Del Skrevet 7. november 2021 Entern skrev (16 timer siden): Synes gjengen på Sosial forumet er koselige og hyggelige folk 😊 Henger mest på Spør en bruker så deler ut rose til @SidFernwilter@Strange Doll@mia83@Lykke Li@Daryl Dixon Men gjengen på Fortell noe uinteressant tråden er også utrolig koselige!! eyh! du må ikke fortelle at jeg er hyggelig, ødelegger ryktet mitt! (men kom i mine armer og få klem!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå