Gå til innhold

Gi ROS til et eller flere KG medlemmer.

Gjest ABM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drizzt skrev (1 time siden):

Takk :helen:

I like måte :)

Jeg synes det er bare positivt med folk som er opptatte av fakta og tingenes tilstand og spesielt folk som går mot strømmen og sier det andre tier. :klappe:

Ellers er det flere brukere jeg har sansen for og mener beriker forumet på sin måte. Like glad i de jeg er enig med som de jeg er uenig med :) Det blir en lang liste, men forkorter det til @Apis nå. Alltid en fornøyelse å lese, uansett grad av enighet mellom oss. Hel ved FTW 🌳

Takk, det var snilt, Hel ved...😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie-Ann skrev (2 timer siden):

@Katten.2.0 🥰🥳

Bursdagsbarn i dag, han, så skal jammen få seg en blomst fra meg og. 🌺

AnonymBruker skrev (1 time siden):

@kisskissbangbang rett og slett pga empatien, støtten og omtanken på samliv og relasjoner. You rock! ❤

Anonymkode: f3828...bc8

Så koselig, tusen takk. Det setter jeg pris på. 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kisskissbangbang skrev (17 minutter siden):

Bursdagsbarn i dag, han, så skal jammen få seg en blomst fra meg og. 🌺

Så koselig, tusen takk. Det setter jeg pris på. 😊 

Det stemmer 🥰. Han har fått melding fra meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

@Skogsalv som advarer mot narsissister og diverse psykoer. ❤

Anonymkode: f3828...bc8

Takk 😅 Advarer mot narsissister der det er nødvendig.  Begrepet kastes ut litt i hytt og pine , om dagen ,- selv om de som kun er normale drittsekker/ playere . ( kvinner eller menn ) Blitt et litt " motebegrep " . Så kun om nødvendig ❤, der det ikke er til å ta feil av . Ordet psyko har jeg aldri brukt om noen ,,,men skjønner hva du mener 🙃 Jeg har studert emnet ( selv av nødvendighet 🙄) , siden 2017. Ingen fagperson, men bruker denne erfaringen og kunnskapen til å be de som står i det,undersøke begrepet.  Nettopp fordi det ødelegger virkelighetsoppfatningen i det mennesket.  . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 24.4.2021 den 17.50):

@SoWhat? @Sirisiri10 @Moondance @SVK @Trolltunge@Rainstorm@Catalina Culès 

Det er mange fine forumbrukere her, men disse er noen av de jeg har et ekstra godt øye med. 

:smilyblomst:

Det var koselig å lese, tusen takk gode deg :hug: Vil herved gi deg en stor og fin blomst tilbake, for den fine og omsorgsfulle personen du er, @Gjenferdet  🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

@flusa  Du beriker dette forumet med enighet og seksuell forståelse... du er bare så nydelig å diskutere med, fordi du dømmer ingen og ser heller på muligheter og løsninger🧡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (21 minutter siden):

@flusa  Du beriker dette forumet med enighet og seksuell forståelse... du er bare så nydelig å diskutere med, fordi du dømmer ingen og ser heller på muligheter og løsninger🧡

Å jøss..takk,det var koselig å høre☺

Jeg tenker at det er mulig å diskutere på en fin måte, selvom jeg også kan være litt 'røff'i enkelte tråder..

Jeg prøver å ikke være dømmende i kommentarene mine,for det er ikke slik jeg er irl heller..

Men,det er ikke bestandig lett for meg å få ut ting på den måten jeg føler,har problemer med å få ordlagt meg🤪og kan dermed også ofte misforstås av andre,på negativ måte.

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 timer siden):

Synes gjengen på Sosial forumet er koselige og hyggelige folk 😊

Henger mest på Spør en bruker så deler ut rose til @SidFernwilter@Strange Doll@mia83@Lykke Li@Daryl Dixon:blomst:

Men gjengen på Fortell noe uinteressant tråden er også utrolig koselige!!:blomst:

Så hyggelig :strix: Takk i like måte :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (16 timer siden):

Synes gjengen på Sosial forumet er koselige og hyggelige folk 😊

Henger mest på Spør en bruker så deler ut rose til @SidFernwilter@Strange Doll@mia83@Lykke Li@Daryl Dixon:blomst:

Men gjengen på Fortell noe uinteressant tråden er også utrolig koselige!!:blomst:

eyh! du må ikke fortelle at jeg er hyggelig, ødelegger ryktet mitt! 
(men kom i mine armer og få klem!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...