Gå til innhold

Gi ROS til et eller flere KG medlemmer.

Gjest ABM

Anbefalte innlegg

moroklompen skrev (35 minutter siden):

@Trolltunge Så mye klokt, sympatisk og ærlig har jeg aldri sett på ett slikt forum. 

Takk for det! Det var en hyggelig tilbakemelding! ♥️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ABM skrev (10 timer siden):

Jeg først, første rosen gir jeg til ravnedama vår, CorvousCorax...denne frøkna kan drepe en bruker med 1 setning, meen noen ganger skinner lyset gjennom rustningen...og da ser jeg en snill og omtenksom frøken inni der:) ✔️

Neste til visdommens gudinne, Bente1234, denne har du fortjent! ✔️

og den siste til Bamseklemmer( hadde det ikke vært for mine høyst dominerende Y-kromosmer...tror jeg jaggu du hadde tatt 1ste. plassen:)) 😂

Ladies first! gentlemann @ABM😅 Jeg er så enig i det du skriver i HI, det bevitner at du er positiv og omsorgfull for dine medmennesker, du fortjener en pokal som tar opp dette temaet. Det å gi andre glede, ros og oppmuntring har større betydning enn vi tror. Jeg blir så glad hver gang jeg ser en bruker støtter og hjelper andre, men som også skjermer og står imot mobbing for andre... da blir jeg så rørt at det spruter ut av øynene😅

Enig i dine valg, ja vi trenger slike "Visdomsgudinner" som  @Bente1234 og "Skjoldmøyer" som  @CorvusCorax hard utenpå men mykt og god innvendig, dere får et omsorgshjerte🧡 for medmenneskelighet.

"Seksuell intelligens" gir jeg til @SlemUlv@Alterego666@Fioljenta dere beriker seksualforumet med visdom og forståelse for andre brukere. Ikke alltid vi er enige, men jeg er glad i dere uansett😅

"Omsorgens far" gir jeg til @911 Sist fredag ble jeg pepret av troll, usannheter, avsporinger og vriding av ord. Han sendte meg en melding om god helg, for han oppfattet meg som en hyggelig person, så den peppern var ikke fortjent. Du fortjener en øl mann!

Har jeg glemt noen på lista mi? gi meg et spark i leggen, så legger jeg deg til med en kommentar:kose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

@Drizzt @WhisperingWind er jeg som oftest enig med og de er så flinke med å skrive gode innlegg :) 

Anonymkode: 824a1...9b4

Tusen takk :)  Det var hyggelig. Men hvorfor er dere anonyme? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling skrev (6 timer siden):

@Bamseklemmer Fordi han som regel har noe fint å si. Virker som en fin fyr.

Så hyggelig og koselig at du synes det da... "som regel" den likte jeg😅

Du er jo selv en gledespreder, så du fortjener et🧡... forresten du har fått likes, jeg er så enig med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Så hyggelig og koselig at du synes det da... "som regel" den likte jeg😅

Du er jo selv en gledespreder, så du fortjener et🧡... forresten du har fått likes, jeg er så enig med deg.

Kos og kos alle veier :) Takk for det 💛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Ladies first! gentlemann @ABM😅 Jeg er så enig i det du skriver i HI, det bevitner at du er positiv og omsorgfull for dine medmennesker, du fortjener en pokal som tar opp dette temaet. Det å gi andre glede, ros og oppmuntring har større betydning enn vi tror. Jeg blir så glad hver gang jeg ser en bruker støtter og hjelper andre, men som også skjermer og står imot mobbing for andre... da blir jeg så rørt at det spruter ut av øynene😅

Enig i dine valg, ja vi trenger slike "Visdomsgudinner" som  @Bente1234 og "Skjoldmøyer" som  @CorvusCorax hard utenpå men mykt og god innvendig, dere får et omsorgshjerte🧡 for medmenneskelighet.

"Seksuell intelligens" gir jeg til @SlemUlv@Alterego666@Fioljenta dere beriker seksualforumet med visdom og forståelse for andre brukere. Ikke alltid vi er enige, men jeg er glad i dere uansett😅

"Omsorgens far" gir jeg til @911 Sist fredag ble jeg pepret av troll, usannheter, avsporinger og vriding av ord. Han sendte meg en melding om god helg, for han oppfattet meg som en hyggelig person, så den peppern var ikke fortjent. Du fortjener en øl mann!

Har jeg glemt noen på lista mi? gi meg et spark i leggen, så legger jeg deg til med en kommentar:kose:

Tusen takk. Trodde først det sto vimsegudinne😂. Hadde passa det og faktisk. Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er en kar som tåler en støyt det skal du ha👍🏻👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Takk selv du, neida jeg tåler et klask på kinnet, det betyr bare at jeg har tråkket noen på tærne på dansegulvet😅

Vimsegudinne ja, den passer også.. du har iallefall humor for det ser jeg på "Grive streker og vitser" Takk for deltakelsen din der og ha en fortsatt fin Løndag😅🧡

Lørdag? Har du vært ute på galeien nå?? ha ha ha.. .er søndag idag  du....:Knegg::jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Takk for det, @Bamseklemmer. Det samme tilbake til deg. Du kan stille spørsmål når noen er uenige uten å angripe. Åpenhet og nysgjerrighet holder deg evig ung.

@Rant Hvorfor så stille for tiden?

@Trolltunge er alltid klok og gjennomtenkt. Leser deg alltid nøye og reflekterer over hva du skriver.

@911 står opp for andre. Takk.

@SlemUlv for din grenseløse tålmodighet med å forsøke å forklare hva BDSM kan være i gode forhold.

Jeg har sikkert glemt flere. Kanskje fyller jeg på lista etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg er ikke supergodt kjent med kg-navnene, men en morten minstelønn pleier jeg å fnise mye av. han får meg rett og slett i bedre humør😅og det skal noe til; kronisk syk og deppa som jeg er🤭

Anonymkode: 11d16...ac9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Tusen takk! Og veldig hyggelig av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

@Rainstormer min favoritt! Hun klarer å sette seg inn i andre sin situasjon og gi kloke og fine råd deretter.

Jeg kunne ønske jeg kjente henne, for her på forumet virker hun som en person som ville vært en svært god venninne. 

Stor klem til deg, Rainstorm! 

Anonymkode: f6146...c60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Rainstormer min favoritt! Hun klarer å sette seg inn i andre sin situasjon og gi kloke og fine råd deretter.

Jeg kunne ønske jeg kjente henne, for her på forumet virker hun som en person som ville vært en svært god venninne. 

Stor klem til deg, Rainstorm! 

Anonymkode: f6146...c60

Åh! 🥰 takk! Jeg er alltid åpen for nye venner så bare å ta kontakt! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (13 timer siden):

Tusen takk :)  Det var hyggelig. Men hvorfor er dere anonyme? 😄

Her er jeg 🙋‍♀️ Jeg svarer aldri under nick av ren uvane🤣

Endret av BEYou
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...