Gjest Gjest_nn_* Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Venninna mi har fått barn. Det viser seg nå at ungen har en hjerneskade. Hvilke skade, hvor omfattende den er vet man ikke enda. Det er tatt masse prøver som hun nå venter på svar på, men dette kan ta tid. Finnes det noen diskusjonsgrupper på internett som kunne være kjekke for henne? Bøker? Støtteforeninger/-grupper? Annet? Det jeg har funnet så langt er for spesifikke syndrom/skader, men man vet jo enda ikke hverken omfang eller hva det kan være. Tror det hadde vært bra for henne å hatt noe nå i ventetiden...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 På forumet i www.dinbaby.com er det en diskusjonsgruppe for foreldre til barn med funskjonshemninger og kroniske sykdommer.
Gjest Gjest_nn_* Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 På forumet i www.dinbaby.com er det en diskusjonsgruppe for foreldre til barn med funskjonshemninger og kroniske sykdommer. ← Takk skal du ha! Skal sende den videre!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Det er det også på forumet www.nybaktmamma.com
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 ...du finner det under "barn med spesielle behov", tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 ...du finner det under "barn med spesielle behov", tror jeg. ← Fant den - takk skal du ha!
Gjest Fantus Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 Når hun får vite noe mer kan hun ta kontakt med Frambu, www.frambu.no Dette er et kompetansesenter for en rekke sjeldne sykdommer og syndromer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå