Gå til innhold

Singel kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 6+ år og har ikke hatt sex på like lenge. 

Hva kan jeg gjøre for å bli mer attraktiv for menn? Det er ingen som viser interesse nå. 

Anonymkode: 13672...31a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må vise interesse selv, det går aldri bare en vei

Anonymkode: 862d5...5b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se stunning ut til enhver tid. Tren masse og ta vare på utseende ditt. Smil masse og ha godt humør. Du skal se at du får oppmerksomhet til enhver tid :)

Anonymkode: efbb8...37d

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske umulig for andre å si noe fornuftig om det uten å vite litt mer om hvem du er. Er du modig nok til å dele litt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva kan jeg gjøre for å bli mer attraktiv for menn? Det er ingen som viser interesse nå. 

De kommer ikke hjem til deg. Mennene altså. 

Så ut å treffe folk og menn. Få deg en hobby. Gjør ting som bidrar til at stier krysses. Plutselig henger`n der. 😄

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du bare ha uforpliktende sex og vennskap? Eller vil du ha sex først for å finne ut om forholdet vil fungere? Eller vil du ha et forhold først som skaper sex og kjærlighet?  Eller vil du bo alene eller flytte inn?

Det er mange avgjørende spørsmål før noen finner deg attraktiv, så du skal få svar når du har bestemt deg🙈

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Først å fremst må du ta vare på utseendet og selvtilliten din. Subber du rundt i joggebukser med fett hår tiltrekker du ingen. Kler du deg normalt pent og feminint, er ren og pen, smiler mye og virker trygg på deg selv vil du tiltrekke mange. Så enkelt er det. Hilsen mann ... og du, har du tre hunder som sover i senga di så slutt med det. 

Anonymkode: 8fb34...00a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

De kommer ikke hjem til deg. Mennene altså. 

Så ut å treffe folk og menn. Få deg en hobby. Gjør ting som bidrar til at stier krysses. Plutselig henger`n der. 😄

Jeg er veldig aktiv sosialt. Såklart har det blitt mindre det siste året av åpenbare grunner, men ellers så er jeg ute og møter mennesker 2-3 ganger i uka i ulike sosiale situasjoner. Quizer på bar/pub, hobby, trening, fest med venner og kollegaer osv. 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Vil du bare ha uforpliktende sex og vennskap? Eller vil du ha sex først for å finne ut om forholdet vil fungere? Eller vil du ha et forhold først som skaper sex og kjærlighet?  Eller vil du bo alene eller flytte inn?

Det er mange avgjørende spørsmål før noen finner deg attraktiv, så du skal få svar når du har bestemt deg🙈

Skal jeg gå rundt med skilt rundt halsen hva jeg ønsker da? Et er jo ikke normalt å innlede en samtale med "Hei jeg heter Lise og ser etter ...."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Okapi skrev (2 timer siden):

Det er ganske umulig for andre å si noe fornuftig om det uten å vite litt mer om hvem du er. Er du modig nok til å dele litt?

Sosial, blid, inkluderende og utadvent. Trives i både store og små selskaper, men trives også godt for meg selv. Er student for øyeblikket. Liker å gå tur i skogen og til fjells. Engasjert i ulike aktiviterer og organisasjoner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er veldig aktiv sosialt. Såklart har det blitt mindre det siste året av åpenbare grunner, men ellers så er jeg ute og møter mennesker 2-3 ganger i uka i ulike sosiale situasjoner. Quizer på bar/pub, hobby, trening, fest med venner og kollegaer osv. 

Om du gjør alt det der og likevel ikke fenger interessen til noen menn, så er det kanskje et eller annet «med» deg, ja.

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å være singel og gå på bar og fest hver eneste uke uten å bli sjekket opp.

Anonymkode: c3073...8c9

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Sosial, blid, inkluderende og utadvent. Trives i både store og små selskaper, men trives også godt for meg selv. Er student for øyeblikket. Liker å gå tur i skogen og til fjells. Engasjert i ulike aktiviterer og organisasjoner.

Det kan jo beskrive nesten hvem som helst. På en måte spør du jo om hva som gjør at du ikke får til det andre får til. Du kan enten tilskrive det tilfeldigheter og flaks, eller så kan du (som det ser ut som du gjør) være åpen for at det kan være fordi det er egenskaper du mangler, eller negative egenskaper du har, som er problemet. Sånn ut fra åpningsinnlegget ser det ut som du ber om hjelp til å identifisere disse.

Jeg mistenker at jeg er singel fordi jeg er liten og tynn, sjenert, ikke så sosial, er arbeidsledig for tiden og kanskje ser litt rar ut. Samtidig kan jeg jo også si at jeg er i god form, handy, har høyere utdanning, eier egen bolig, dusjer regelmessig og ikke har bilder i bilen med solbriller på på Tinder. Hvis jeg skal be om hjelp her er det jo den første lista som er relevant og som andre kan ta tak i, ikke den andre.  Går også an å dele et bilde, om man lurer på om utseende kan være et problem (det har jeg prøvd, forøvrig :P).

Anonymkode: 6790b...48b

Skrevet

Hm, den over var meg. Mente ikke å klikke på anonym. 😮 

Skrevet

Vis interesse vel for menn, iallfall ikke rygg unna. Men her virker det som at du har prioritert helt feil i mange år, eller så har du vært i blant feil mennesker. Finn noen som du liker vel der du bor! Og har du genuin interesse for noe, da er det ikke lenge til du har en mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Skal jeg gå rundt med skilt rundt halsen hva jeg ønsker da? Et er jo ikke normalt å innlede en samtale med "Hei jeg heter Lise og ser etter ...."

Nei, det trenger du selvsagt ikke, men fikk du svar på hva som gjør deg attraktiv?

• Liker 1
Skrevet

Er du en som virker "grei å ta kontakt med" eller fremstår du ubevisst som avvisende og kald? Hvis du har et blikk og en væremåte som gjør at menn tror de overveiende sannsynlig blir avvist hvis de prøver å ta kontakt, vel, så vil de ikke ta kontakt.

Ellers veldig enig i det andre skriver om å fylle livet ellers med bra og spennende folk og aktiviteter (ser jo ut som du ihvertfall før covid var flink på det) - det gir deg både en selvtillit og utstråling som er attraktiv og er et liv andre får lyst til å ta del i!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi mannfolk klarer ikke å tyde dere kvinner, det er altfor mye av at dere tror vi forstår. Men det gjør vi ikke, 
er altfor mye av, det burde du jo skjønt og liknende. 

Vær tydelig på hva du vil. 

Anonymkode: cceb0...20d

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke bli attraktiv for noen andre. Lær å elsk deg selv som du er så blir du attraktiv for den du er.

Anonymkode: 41a96...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...