B87C Skrevet 24. april 2021 Forfatter #21 Skrevet 24. april 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Helt vanlig for meg. Jeg vet ikke hvordan man skal få en som er tilfredsstillende, så jeg føler meg ferdig. Jeg skulle ønske jeg kunne det. 😆 Jeg "knakk koden " til å få flere allerede som tenåring. Visste ikke at man skulle være fornøyd med en, det var godt, og jeg trodde man burde kunne få flere, så jeg styrte på til jeg klarte det. Siden har det vært veldig lett, men jeg vet ikke hvordan jeg kan reversere det til å få en, og den ene er tilfredsstillende avsluttende. Hehe luksus problem 😅 De aller fleste vet ikke hva en orgasme er før de blir voksen 😄 1
Trolltunge Skrevet 24. april 2021 #22 Skrevet 24. april 2021 (endret) B87C skrev (54 minutter siden): Hehe luksus problem 😅 De aller fleste vet ikke hva en orgasme er før de blir voksen 😄 Ja det er et luksusproblem. 😄 Jeg også hadde imidlertid sex i mange år før jeg klarte å få orgasme sammen med noen. Jeg hang overhodet ikke med i det menn gjorde, og kunne heller ikke veilede, fordi jeg trodde at de gjorde det slik det skulle gjøres, og at jeg ikke responderte korrekt på det. Var frustrert over det lenge, og trodde det måtte være noe galt med meg. Først da jeg traff partner som var veldig opptatt av å "lese " min kropp og respons forsto jeg at menn faktisk kan tilpasse seg slik at kvinner har mulighet til få orgasmer. At det er og bør være en tilpasning til partner. Jeg kunne fremdeles ikke fått orgasmer sammen med menn som bare kjører på, uten å tilpasse seg hva jeg kan klare å henge med i. Heldigvis gift med mann som ikke engang ser vitsen med sex ikke jeg også nyter, så trenger ikke engang å gi tips og råd om det. Dette er del av hans egen glede ved sex. Å lese min respons, og tilpasse seg, fordi han elsker at jeg nyter. Annet helt uaktuelt for ham. 🥰 Endret 24. april 2021 av Trolltunge 2
Zooey Skrevet 24. april 2021 #23 Skrevet 24. april 2021 Det meste er vel individuelt når det kommer til sex, men for min del er flere orgasmer på rad relativt enkelt å oppnå så lenge jeg fortsetter. Jeg får de ikke ved samleie, men jeg kan fort få 3-4 når jeg masturberer selv. Antall kommer an på hvor lenge jeg orker å holde på 😁
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #24 Skrevet 24. april 2021 Får masse orgasmer, gjerne på rekke å rad så jeg pent må be om pause 😂🤣 blir helt gele i timesvis etterpå. k43 Anonymkode: 5463b...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #25 Skrevet 24. april 2021 Vanlig for meg når jeg er veldig kåt og særlig om det er lenge siden og/eller veldig intenst. Men aldri mer enn fire ganger. Da er jeg utslitt 😁 Anonymkode: 3b9c2...a6f
Siris Skrevet 24. april 2021 #26 Skrevet 24. april 2021 Kan få så mange jeg vil 😊 Tror ikke det er vanlig. Kjæresten min er veldig fornøyd med det, og det er igrunn jeg og 😅 1
Resignert Skrevet 24. april 2021 #27 Skrevet 24. april 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kommer alltid mange ganger i løpet av et samleie. Noen ganger kan første orgasme komme etter et halvt minutt, andre ganger tar det litt mer stimuli. Så kan jeg komme igjen og igjen, både vaginalt og med klitorisstimuli. Har vel egentlig ingen andre tips enn å finne deg en mann du har god seksuell kjemi med Anonymkode: a18e1...9ce Mannen er nok dessverre mindre enn halvparten av "løsningen" på den utfordringen det er å komme flere/ mange ganger. Noen (få) damer bare har denne fantastiske evnen, mens de fleste overhodet ikke har det. Det kan nok tenkes at en godt trent kropp med sterk kjernemuskulatur og sterke bekkenbunnsmuskler kan øke sjansen eller antallet, og det samme gjelder vel evnen til å slappe av. Altså å havne i en seksuell "flyt sone". Men dette er garantert ikke noe som kvinner flest kan få til, dessverre
Tyr og vekt Skrevet 24. april 2021 #28 Skrevet 24. april 2021 Rekorden med exen var ca hundre orgasmer på henne (vi holdt på i tre timer, og hun bare kom og kom). Vanligvis hadde hun fra 5-10 stk. Da med 15-20 minutters sex. Hun squirtet også mengder. De heftigste sprutene gikk nesten 2 meter hvis de ikke traff meg. Hun jeg er sammen med nå klarer bare å komme en gang. Men hun sa når vi ble sammen at hun ikke klarte å få orgasmer ( bare ved onanering) så hun er superfornøyd. Men håper å kunne gi henne flere etterhvert. Tror jeg gjør ting omtrent likt, så det må være forskjell på damene. Fysisk og eller psykisk. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #29 Skrevet 24. april 2021 Eksen kom ofte ganske tett. Tror rekorden der var 7 ganger. Hun måtte ri, på gnikkemåten, og jeg fikk inntrykk av at timing var ganske viktig. Litt pausing, men ikke mange sekunders slingringsmonn før hun måtte begynne å jage den neste. Anonymkode: 96542...77e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #30 Skrevet 25. april 2021 Blir alltid minst 3 stk på rad for min del før jeg føler meg ferdig. Når man bare knekker koden for hvordan man gjør det, er det veldig enkelt å få til Anonymkode: ddc71...251 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå