Gå til innhold

Flere orgasmer på rad?! Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig? 

For min egen del (kvinne) så får jeg det ikke til, har prøvd både for meg selv og med mannen,med og uten leketøy men det gjør rett og slett vondt 🥴 kommer veldig lett så har ikke problemer med å få orgasme. Men er det noe spesielt en må gjøre som jeg ikke har skjønt ? 😄 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke helt knekt koden, men for min del er sakte oppbygging kjempeviktig. Hvis det går for fort, trenger jeg oftere hardere stimulering og da blir det bare vondt eller overfølsomt etterpå. Da er det umulig å fortsette.

Men, når oppbyggingen går sakte og vi edger litt (altså roer litt ned når det nærmer seg) slik at jeg trenger stadig mindre stimuli, ja, så er det større sjanse for at jeg kommer flere ganger. 🤗

Uansett, det viktigste for meg er å fokusere på nytelsen - ikke å prestere orgasme. En orgasme kan liksom ikke presses frem, bare legge til rette for. 💜

• Liker 3
Skrevet

Tror dere legger for masse tanker i det. Slapp litt mere av. 

Har selv vært med dame som fortalte at hun bare kunne få en orgasme for så bli helt utladet etterpå. 

Etter noen gangers leking og snu litt på tankene hennes så kommer hun nå flere ganger etter noen minutters pause. Dog for henne er det viktig at hvis jeg slikker så er klitoris litt øm og følsom etterpå, men da kan hun penetreres og da får hun vaginal orgasme. Sånn annenhver gang passer fint for henne. 

Hun oppleves som helt rolig og avslappet og virkelig nyter den behandlingen hun får. Men man må bruke litt mere kraft med tunga osv. ja utover etter noen orgasmer og det er ikke uvanlig at hun får tre fire stykker mens vi holder på. Jeg liker å tilfredsstille henne. 

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden):

Tror dere legger for masse tanker i det. Slapp litt mere av. 

Har selv vært med dame som fortalte at hun bare kunne få en orgasme for så bli helt utladet etterpå. 

Etter noen gangers leking og snu litt på tankene hennes så kommer hun nå flere ganger etter noen minutters pause. Dog for henne er det viktig at hvis jeg slikker så er klitoris litt øm og følsom etterpå, men da kan hun penetreres og da får hun vaginal orgasme. Sånn annenhver gang passer fint for henne. 

Hun oppleves som helt rolig og avslappet og virkelig nyter den behandlingen hun får. Men man må bruke litt mere kraft med tunga osv. ja utover etter noen orgasmer og det er ikke uvanlig at hun får tre fire stykker mens vi holder på. Jeg liker å tilfredsstille henne. 

Vaginal orgasme har jeg aldri opplevd, dessverre 😄 

Er ikke en som stresser når det kommer til sex, vi kan lett prate oss gjennom en akt, hvis vi prøver noe nytt feks,  så vi er avslappet og trygge på hverandre og i selve sexen 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror rekorden min er 18 på rad, da som tenåring 😅

Av og til kan jeg få til opp til 4-5 stk, men for det meste 2-3 hver gang. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn. 

Anonymkode: f999a...933

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av og til kan jeg få til opp til 4-5 stk, men for det meste 2-3 hver gang. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn. 

Haha 18 ganger høres jo nesten ut som tortur 🤣 

Men kommer du 2-3ganger på rappen eller må du ha pauser mellom ? 

Venter jeg en halvtime så kan jeg komme igjen, men da er både jeg og mannen sovnet haha 🤣 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få flere med leketøy, men synes nr 2 og spesielt 3 er veldig «mekaniske». 

For meg er det intenst og best første gang, og etter det blir jeg mer småkvalm/overstimulert på en måte jeg ikke synes veier opp for en mer mekanisk orgasme.

Da har jeg heller hyppig sex med en veldig bra orgasme. 

Anonymkode: 77ce1...72f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan få flere med leketøy, men synes nr 2 og spesielt 3 er veldig «mekaniske». 

For meg er det intenst og best første gang, og etter det blir jeg mer småkvalm/overstimulert på en måte jeg ikke synes veier opp for en mer mekanisk orgasme.

Da har jeg heller hyppig sex med en veldig bra orgasme. 

Anonymkode: 77ce1...72f

Skjønner, så egentlig er det best med den første og de andre er egentlig ikke noe å trakte etter ?! 

Etter å ha lest her inne og andre steder, så virker det som at det er noe utenomjordisk og magisk ved å få flere på rad, men det er kanskje ikke realiteten ?

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder klitorisorgasmer (som er det eneste jeg har fått) får jeg gjerne 2-3 på rad. Med samboer i beste fall 2 ganger, alene gjerne 3. 

Rett etter første orgasme venter jeg kun noen få sekunder før jeg stimulerer klitoris igjen og da kan jeg fort få neste. Tredje tar litt lengre tid, kanskje et halvt til ett minutt.

Anonymkode: 8fc4d...2bf

AnonymBruker
Skrevet

Og selvfølgelig er den første best, men jeg synes absolutt det er verdt å få flere 👍

Skrevet
B87C skrev (8 minutter siden):

Skjønner, så egentlig er det best med den første og de andre er egentlig ikke noe å trakte etter ?! 

Etter å ha lest her inne og andre steder, så virker det som at det er noe utenomjordisk og magisk ved å få flere på rad, men det er kanskje ikke realiteten ?

Noen ganger blir orgasmene kraftigere og kraftigere, andre daffere og daffere. I alle fall hos meg. Sånn jeg ser det er det bedre å trakte etter nytelse enn orgasme. 🤗

B87C skrev (25 minutter siden):

Kanskje noen av disse tipsene kan hjelpe? Jeg har nemlig samlet en hel haug tips, testet dem på meg selv og funnet ut hva som fungerer for meg. Så kanskje det er noe å hente der for deg også? Men, igjen, husk å nyte! Blir jeg for fokusert på orgasme, så fungerer ingenting. Jeg må slappe av og nyte - ikke overtenke og analysere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når det gjelder klitorisorgasmer (som er det eneste jeg har fått) får jeg gjerne 2-3 på rad. Med samboer i beste fall 2 ganger, alene gjerne 3. 

Rett etter første orgasme venter jeg kun noen få sekunder før jeg stimulerer klitoris igjen og da kan jeg fort få neste. Tredje tar litt lengre tid, kanskje et halvt til ett minutt.

Sist jeg prøvde meg på en 2 orgasme, like etter første, så tok det sikkert 15 min før jeg kom, og det var mest ubehagelig egentlig🙈 kanskje jeg bare ikke er skapt for flere på rad 😅

Skrevet
Fioljenta skrev (1 minutt siden):

Noen ganger blir orgasmene kraftigere og kraftigere, andre daffere og daffere. I alle fall hos meg. Sånn jeg ser det er det bedre å trakte etter nytelse enn orgasme. 🤗

Kanskje noen av disse tipsene kan hjelpe? Jeg har nemlig samlet en hel haug tips, testet dem på meg selv og funnet ut hva som fungerer for meg. Så kanskje det er noe å hente der for deg også? Men, igjen, husk å nyte! Blir jeg for fokusert på orgasme, så fungerer ingenting. Jeg må slappe av og nyte - ikke overtenke og analysere.

Takk for tipsene, skal lese skikkelig gjennom i kveld når kidsa er lagt 😅 hadde jo vært supert om jeg/vi fant noe som virker for meg/oss, mannen føler nok litt innerst inne på det at han "ikke får det til" 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt problemer med å få mange på rad. Både klitoris-orgasmer og vaginalorgasmer. Må bare slappe av i kroppen. Får gjerne 4-5 orgasmer iløpet av et samleie. Av og til 7-8. Kommer an på. 

Anonymkode: f7bbb...681

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer alltid mange ganger i løpet av et samleie. Noen ganger kan første orgasme komme etter et halvt minutt, andre ganger tar det litt mer stimuli. Så kan jeg komme igjen og igjen, både vaginalt og med klitorisstimuli. Har vel egentlig ingen andre tips enn å finne deg en mann du har god seksuell kjemi med 

Anonymkode: a18e1...9ce

• Liker 1
Skrevet
B87C skrev (9 minutter siden):

Er ikke en som stresser når det kommer til sex, vi kan lett prate oss gjennom en akt, hvis vi prøver noe nytt feks,  så vi er avslappet og trygge på hverandre og i selve sexen 😊

Det er like før du får serieorgasmer TS, for du gjør mye riktig for å nyte sexen. Men tenk heller at det er hjernen din som gir deg orgasmer. All beføling av erogene soner blir sendt opp til hjernen for analyse, og det trigger og fyller opp lykkerussenteret ditt. Når hjernen ikke klarer å holde på dette, slipper den lynet som går gjennom ryggsøylen din ned til kjønnsrganet. Det er selve orgasmen, og orgasmen skaper sammentrekninger som er selve utløsningen. Så orgasmen  pulserer i takt med utløsningen... Det er din første orgasme, så må man med en gang fortsette å trigge hjernen å fylle opp lykkesenteret igjen. Bruker du for lang tid før du forstetter, kan det utsette orgasmen. Det kan sammenlignes med at noen stopper opp stimuleringen av klitten når du nærmer deg orgasme, man blir irritert og må begynne på nytt for å oppnå orgasme...

Graden av sexlyst er en vesentlig årsak om man får serieorgamer. Avslappet og positiv, irritasjonsmomenter og negativitet må bort... Så tenk litt over det jeg skriver, bombardere impulser fra erogene soner, jo mere du mater hjernen jo større sjanse for orgasme. Bruker du fantasier under sex øker sjansene betraktelig også. men det krever litt trening med å finne riktig tid mellom orgasmene. Men det er også like viktig for mannen din å fortså dette, det er jo tross alt han som skal tilrettelegge orgasmene for deg.

Lykke til i jakten på multiorgasmer🧡☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik som deg, TS. Jeg får en orgasme (alene kan det gå fort, men det tar ofte litt tid med partner). Etter en halvtimes pause kan jeg få en til, men må da jobbe hardere for den, og den er som regel mindre sterk. Har også prøvd en del ganger å fortsette til neste etter at jeg kommer, og jeg kan klare det alene, men det tar ganske lang tid, blir fort mer styrete enn nytelse, og den neste blir svakere enn den første. Kunne ønske jeg klarte å få flere på rappen, men samtidig tenker jeg at jeg er fornøyd med å komme i det hele tatt. Det er mye annet som er deilig, utover jakten på flere orgasmer.

Anonymkode: 03de8...210

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har klart 15 på rad. Er gutt/mann, ung og veldig kåt og med analvibrator i rumpa, bare kom og kom orgasmene tett tett.

Anonymkode: ade2e...e71

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er ganske lik som deg, TS. Jeg får en orgasme (alene kan det gå fort, men det tar ofte litt tid med partner). Etter en halvtimes pause kan jeg få en til, men må da jobbe hardere for den, og den er som regel mindre sterk. Har også prøvd en del ganger å fortsette til neste etter at jeg kommer, og jeg kan klare det alene, men det tar ganske lang tid, blir fort mer styrete enn nytelse, og den neste blir svakere enn den første. Kunne ønske jeg klarte å få flere på rappen, men samtidig tenker jeg at jeg er fornøyd med å komme i det hele tatt. Det er mye annet som er deilig, utover jakten på flere orgasmer.

Anonymkode: 03de8...210

Det har du veldig rett i 😉 

Var faktisk ikke før etter første fødsel at jeg fikk orgasme 😳  gikk altså ti år fra første gang jeg hadde sex, til første gang jeg oppnådde orgasme. 

Skrevet

Helt vanlig for meg. Jeg vet ikke hvordan man skal få en som er tilfredsstillende, så jeg føler meg ferdig. Jeg skulle ønske jeg kunne det. 😆

Jeg "knakk koden " til å få flere allerede som tenåring. Visste ikke at man skulle være fornøyd med en, det var godt, og jeg trodde man burde kunne få flere, så jeg styrte på til jeg klarte det. Siden har det vært veldig lett, men jeg vet ikke hvordan jeg kan reversere det til å få en, og den ene er tilfredsstillende avsluttende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...