Gå til innhold

Nytt sengetøy- hva er bra?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal investere i nytt sengetøy og lurer på anbefalinger av kvalitet. Prisen har ikke betydning. 
Noen som har råd og innspill? 

Anonymkode: 7cd01...05d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yves Delorme om du liker tettvevd, egyptisk bomull. 

Geismars har gode sett i bomullssateng, en favoritt i sommerhalvåret da det er svalt mot huden. 

Anonymkode: 973ed...c7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sengetøy fra GANT, er utrolig fornøyd med det. Tror faktisk det var en tråd her inne som gjorde at jeg gikk fra Lexington til GANT, og det er jeg veldig glad for. Helt nydelig å sove i, og kvaliteten er upåklagelig 🤩

Anonymkode: 500b0...1a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker sengetøy fra GANT, er utrolig fornøyd med det. Tror faktisk det var en tråd her inne som gjorde at jeg gikk fra Lexington til GANT, og det er jeg veldig glad for. Helt nydelig å sove i, og kvaliteten er upåklagelig 🤩

Takk for innspill. Men er det nevneverdig forskjell på Lexington og Gant? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sett sengetøy fra gant - og resten er bomullsateng fra Høie. Altså, for all del, Gant er bra, men ingenting jeg merker, som kunne forsvare prisforskjell mellom de to merkene. 

Jeg har ikke kjøpt denne, fikk i gave. Jeg kommer ikke til å kjøpe Gant selv. 🤷‍♀️

Anonymkode: b953b...259

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høie sine sengesett i damask er helt nydelige. Ellers er vi glade i egyptisk bomull, og de fra KID har vært fine for vår del. Ikke prøvd noe mer "eksklusivt" enn det foreløpig. :) 

Anonymkode: 88783...5c7

AnonymBruker
Skrevet
Kvalitet skrev (20 minutter siden):

Takk for innspill. Men er det nevneverdig forskjell på Lexington og Gant? 

Ja. Både bomullskvaliteten og den øvrige kvaliteten. Vasker sengetøy på 60° i maskin, men Lexington-sengetøyet raknet etterhvert opp😐 Skjedde med flere av dynetrekkene. Gant-sengetøyet har jeg nå hatt i et par-tre år, og det fremstår fortsatt som nytt. Og det er virkelig noe helt annet å sove i Gant enn i Lexington, det merker til og med barna mine (som ikke vet hva som er hva).

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt de dyrere fra Kid og er veldig fornøyd. Fin bomull sateng eller steinvasket lin. De koster ca 1000 kr. Men de har ofte sengetøy til 50%, så jeg passer på å kjøpe da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt Høie, har både dyrere og billigere merker og sover godt i alle sammen, men kjøper fra Høie om det skal noe nytt i hus nå. 

Anonymkode: 5ca56...6dd

Skrevet

Er det noen som har prøvd sengetøy fra Ted Baker? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker kun bomullssatteng, og da fra høie.

Anonymkode: d609c...7e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper krepp eller vanlig bomull når de er på tilbud hos Kid eller Princess, jeg🙃 Ingen dyre greier her i huset, og er strålende fornøyd likevel! Nyvasket sengetøy som har hengt ute er det beste som finnes, og da særlig det som er vasket mange ganger og er mykt og litt slitt😍 

Anonymkode: f16f3...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...