AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Møtte ei jente for ca 2 månender siden, vi snakket en del på forhånd. Vi endte overraskende nok å snakke i over 3 timer i telefon sammen, vi hadde ikke møttes enda på dette punktet. Før vi bestemte oss for å møtes kun et par dager senere, det gikk veldig bra. Og jeg møtte henne 3 ganger i løpet av kun en ukes tid. Og det sier seg selv at vi hadde jævlig god kjemi, det endte opp i litt sex, samt kos og mye kyssing. Det føltes ikke rart eller kleint ut, selv etter så liten tid vi hadde kjent hverandre. Det som skjedde senere var at hun skulle i en periode flytte hjem en periode, mye pga corona og hjemme skole. Vi holdt kontakten hele tiden, fortsatte å snakke sammen hele tiden, og masse i telefon sammen. For ei lita stund siden sa henne at det ble litt mye, noe jeg var helt enig i. Vi har fortsatt kontakt, og snakker sammen daglig, bare ikke sånn som vi gjorde før. Er litt mer "lowkey" nå, hun fortalte meg at hun fortsatt ville møtes igjen, men visste ikke helt når det ble. Her sitter jeg hver eneste dag, og tenker på henne. Har fått følelser for henne, og har begynt å genuint bry meg om henne. Lurer så jævlig på om henne tenker det samme, selv om hun flere ganger tidligere hadde sagt at ting var gjensidig mellom oss. Men føler hun virker litt mer tilbakeholden nå. Bryr jeg meg mer enn henne, eller tror dere det er gjensidig? Har ikke orket å spurt i ettertid, ettersom jeg ikke vil være for "mye". Anonymkode: 56dd9...de6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå