Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei medkvinner. 

Jeg skal på letrozol gang nr2 nå. Ble (åpenbart) ikke gravid forrige mnd!

Jeg vet ikke helt om jeg gjorde helt rett, fordi: dag en med "min" mens= rødbrun utvanna mens.. 

Dag 2 knallrødt blod og det er masse! Burde jeg denne gang begynne dag 3 fra "normal" mens (altså blod, blod) 

Ett annet spr også! :)

Ble anbefalt å kjøre annehver dag med sex. Men tenker heller 5 dager på rad med knullings denne gang! 3 dager før e, på el, og en dag etter el. 

Hvordan ble DU gravid på dette? 

Anonymkode: e5178...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden leste jeg da jeg begynte på letrozol. Syns den var nyttig, så anbefales.

Dag 1 regnes som første dagen med rødt og friskt blod, så da ville jeg startet på letrozol på dag 3 ut fra denne.

Det er ikke noe i veien for å kjøre på med sex hver dag nei, hvis man orker og har lyst. Men det er ikke nødvendig nei. Annenhver dag er tilstrekkelig for å bli gravid. Mine to yngste barn er unnfanget på sex 2 av 5, og 3 av 5 av de fertile dagene.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (13 timer siden):

Denne tråden leste jeg da jeg begynte på letrozol. Syns den var nyttig, så anbefales.

Dag 1 regnes som første dagen med rødt og friskt blod, så da ville jeg startet på letrozol på dag 3 ut fra denne.

Det er ikke noe i veien for å kjøre på med sex hver dag nei, hvis man orker og har lyst. Men det er ikke nødvendig nei. Annenhver dag er tilstrekkelig for å bli gravid. Mine to yngste barn er unnfanget på sex 2 av 5, og 3 av 5 av de fertile dagene.

Ja, det er det som er litt rart. Jeg er på dag 2 med sånn her mens.. Har Googlet festeblødning å det kan høres ut som jeg har det òg.  Da kan jeg ikke ta letrozol i morgen HVIS jeg er gravid. 

Og noen mnd av min mens trenger nødvendighvis ikke være så blodig heller.. Blir så usikker😵😵

Skrevet

Festeblødning pleier å være veldig lite blod, kan egentlig ikke forveksles med en menstruasjon. Og festeblødning kan skje sånn ca. 1 uke etter eggløsning, det er vel ikke der du er i syklusen nå, eller?

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (9 minutter siden):

Festeblødning pleier å være veldig lite blod, kan egentlig ikke forveksles med en menstruasjon. Og festeblødning kan skje sånn ca. 1 uke etter eggløsning, det er vel ikke der du er i syklusen nå, eller?

Ingen blod overhodet nå i kveld. Bruntaktig utflod i dag. I går var det lyserosa utflod. 

Hadde EL fredag for 2 uker siden. Ikm i går

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingen blod overhodet nå i kveld. Bruntaktig utflod i dag. I går var det lyserosa utflod. 

Hadde EL fredag for 2 uker siden. Ikm i går

Fikk mensen nå. 

Så teknisk sett dag 3. Skal jeg ta letrozol eller vente 2 dager til å ha ordentlig blod før jeg begynner på de? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...