AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hei medkvinner. Jeg skal på letrozol gang nr2 nå. Ble (åpenbart) ikke gravid forrige mnd! Jeg vet ikke helt om jeg gjorde helt rett, fordi: dag en med "min" mens= rødbrun utvanna mens.. Dag 2 knallrødt blod og det er masse! Burde jeg denne gang begynne dag 3 fra "normal" mens (altså blod, blod) Ett annet spr også! Ble anbefalt å kjøre annehver dag med sex. Men tenker heller 5 dager på rad med knullings denne gang! 3 dager før e, på el, og en dag etter el. Hvordan ble DU gravid på dette? Anonymkode: e5178...ef1
Amatariel Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Denne tråden leste jeg da jeg begynte på letrozol. Syns den var nyttig, så anbefales. Dag 1 regnes som første dagen med rødt og friskt blod, så da ville jeg startet på letrozol på dag 3 ut fra denne. Det er ikke noe i veien for å kjøre på med sex hver dag nei, hvis man orker og har lyst. Men det er ikke nødvendig nei. Annenhver dag er tilstrekkelig for å bli gravid. Mine to yngste barn er unnfanget på sex 2 av 5, og 3 av 5 av de fertile dagene.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Amatariel skrev (13 timer siden): Denne tråden leste jeg da jeg begynte på letrozol. Syns den var nyttig, så anbefales. Dag 1 regnes som første dagen med rødt og friskt blod, så da ville jeg startet på letrozol på dag 3 ut fra denne. Det er ikke noe i veien for å kjøre på med sex hver dag nei, hvis man orker og har lyst. Men det er ikke nødvendig nei. Annenhver dag er tilstrekkelig for å bli gravid. Mine to yngste barn er unnfanget på sex 2 av 5, og 3 av 5 av de fertile dagene. Ja, det er det som er litt rart. Jeg er på dag 2 med sånn her mens.. Har Googlet festeblødning å det kan høres ut som jeg har det òg. Da kan jeg ikke ta letrozol i morgen HVIS jeg er gravid. Og noen mnd av min mens trenger nødvendighvis ikke være så blodig heller.. Blir så usikker😵😵 Anonymkode: e5178...ef1
Amatariel Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Festeblødning pleier å være veldig lite blod, kan egentlig ikke forveksles med en menstruasjon. Og festeblødning kan skje sånn ca. 1 uke etter eggløsning, det er vel ikke der du er i syklusen nå, eller?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Amatariel skrev (9 minutter siden): Festeblødning pleier å være veldig lite blod, kan egentlig ikke forveksles med en menstruasjon. Og festeblødning kan skje sånn ca. 1 uke etter eggløsning, det er vel ikke der du er i syklusen nå, eller? Ingen blod overhodet nå i kveld. Bruntaktig utflod i dag. I går var det lyserosa utflod. Hadde EL fredag for 2 uker siden. Ikm i går Anonymkode: e5178...ef1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ingen blod overhodet nå i kveld. Bruntaktig utflod i dag. I går var det lyserosa utflod. Hadde EL fredag for 2 uker siden. Ikm i går Anonymkode: e5178...ef1 Fikk mensen nå. Så teknisk sett dag 3. Skal jeg ta letrozol eller vente 2 dager til å ha ordentlig blod før jeg begynner på de? Anonymkode: e5178...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå