Gå til innhold

kontrollerende ex svigermor sliter med å gi slipp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke blokkere henne, og jeg vil ikke gjøre fiende av henne heller. Men det har seg at jeg har en veldig kontrollerende eks svigermor.Hun sender meg lange meldinger som "Går det bra med deg? Hører ikke fra deg. Du svarer ikke. Har sendt bilder, fikk du de? nå har vi blablabla.." 

Hun var veldig på å ringe meg en gang i uka ( opp til ca 1 år etter bruddet ) for å ha videocall med barnet, men nå har jeg koblet av iPaden for samtaler jeg var fordi jeg ikke orket filmingen av meg og leiligheten. ( hun som får barnet til å filme rundt ) Hun ringte alltid siste dagen før samvær for å finne ut hva vi hadde gjort i uken som hadde gått. Det var invaderende og slitsomt, og hun praktiserte absolutt ikke samme greia før bruddet.  

Hun styrer fortsatt med å skulle sende bilder til meg for at barnet skal se, men vi har faktisk 50% samvær og hun har en sønn hun kan ordne bilder og samtaler og videocalls sånt med. Det er ikke hyggelig å ha så mye med ekssvigermor å gjøre, ikke ukentlig. Men hun fortsetter å tvinger på kontakten med meg og får meg til å føle meg skylding som ikke gir henne info. hun mener også at nye kjærester er skremmende for barnet, så det skal jeg ikke ha feks. Men jeg har jo en avtale med pappaen at vi ikke introduserer før et år har gått, men virker som hun henger seg opp i det allikevel.

Skal sies at hun har en datter som sender meg guilttrips ala "ja nå venter jo mamma på å høre fra deg. tror hun vil ha en beskjed fra deg snart. " dette er oppegående mennesker og tviler på at de behandler alle de kjenner på denne måten, men meg er det liksom ikke så nøye med. Det er åpenbart at de ringes ofte og om datteren "vet noe" sladder om meg så vet eks svigermor med en gang, og sikkert hele gjengen der, så jeg orker ikke ha kontakt..

 

 

Anonymkode: cdd2d...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså hva faen?! Gro deg et par baller girl!!!🤯

Jeg har aldri vært venn med ex svigermora mi, d har IKKE vært et problem. Samværet med barnebarnet tar faren seg av🙃

Jeg ville brutt absolutt all kontakt og de som sutrer og klager over det, ville jeg bedt om å ryke og reise en viss plass.

Jeg klarer ikke slitsomme folk som krever og krever... 

Anonymkode: 848b2...d5c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke gode nok svar i de andre trådene dine?

Anonymkode: ad2f0...7c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk du ikke gode nok svar i de andre trådene dine?

Anonymkode: ad2f0...7c6

Ja, jeg er også sikker på at dette har ts skrevet om tidligere. Så hva er greia med å lage så mange tråder med samme tema, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at exen din oppdaterer din mor og din familie på hva datteren din driver med i hans samvær? 

Anonymkode: 3696e...528

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troyamin skrev (11 timer siden):

Ja, jeg er også sikker på at dette har ts skrevet om tidligere. Så hva er greia med å lage så mange tråder med samme tema, ts?

 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fikk du ikke gode nok svar i de andre trådene dine?

Anonymkode: ad2f0...7c6

Slike som dere er så slitsomme!!

Anonymkode: 6027a...2f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at det er slitsomt med samværsbrudd når man har barn, men du vil iallefall høste fordelen; at du ikke trenger ha et tett forhold til en slitsom svigermor mer!

Jeg ville svart på meldinger at heretter synes jeg det er greiest hvis hun kan koordinere kontakt med barnet med far i fars uker. Så vil jeg stå for barnets kontakt med mormor og morfar.

Anonymkode: cbeae...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...