trd1974 Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hei Var på date to her, og det endte opp med sex. Vi ble enige om at vi skulle treffes igjen, men nå kjenner jeg at det stemmer ikke helt.... Vi var klare for sex begge to, og hverken hun eller meg var ute etter ONS eller FF. Har mye til felles, musikk, filmer, interesser mm..... og hun er veldig trivelig også.. men kjenner "inni meg" at det kommer ikke til å bli oss. Jeg har en tendens til å være for snill... "joa, vi kan selvsagt møtes..." " tar det på lørdag..." osv osv. Dessverre en svakhet hos meg. Og hun er veldig klar til å slå seg til ro med meg... Hvordan kan jeg si til henne at dette stemmer ikke for meg... at jeg i utgangspunktet heller ikke var ute etter ONS, men det ble det da... :-/ Sitter med en liten skyldfølelse... Om noen har noen gode råd/tips til hva jeg kan skrive til henne.... Jeg er fullstendig klar over mine feil og mangler... men jobber med de kontinuerlig slik som mange andre her inne. :) Mvh 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Bare vær ærlig og si det som der er. Det er mye verre å bli holdt på gress med at dere kanskje kan møtes en annen dag.. Slike ting skjer 🤗 Anonymkode: 58337...103 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 hva med å si noe ekkelt da? Noe som. oi, du. Jeg har fått masse sopp. Hele ryggen er full av røde flekker. Dette får jeg en gang i måneden. Eller feks send henne snap fra do, eller noe sånt. nærbilde av tærne dine. Anonymkode: 6dfd9...8b3 1
trd1974 Skrevet 23. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare vær ærlig og si det som der er. Det er mye verre å bli holdt på gress med at dere kanskje kan møtes en annen dag.. Slike ting skjer 🤗 Anonymkode: 58337...103 Takk for svar Det hjalp. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Supert å bare si ifra. Lei seg blir hun før eller siden uansett. Hundrevis av andre alternativer venter på henne, du står i veien. Anonymkode: 6b2f8...907 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Sider som det er . Det begynte bra , men følelsene dabbet av , og da er det mest fornuftig å avslutte dette Anonymkode: 2cefa...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Ghosting er oftest den beste løsningen for alle etter min mening. Anonymkode: ca180...a7e
NysgjerrigPiken Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Bare vær ærlig og si det som der er. Det er mye verre å bli holdt på gress med at dere kanskje kan møtes en annen dag.. Slike ting skjer 🤗 Anonymkode: 58337...103 Støtter denne! Og tenker at det er bedre å ta det så tidlig som mulig, før hun eventuelt blir mer interessert og skuffet. Ingenting å ha dårlig samvittighet for. Slikt skjer.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Er faktisk litt usikker på om du bør si det rett ut nå. Som dame selv så tror jeg at jeg hadde blitt veldig såret av å høre det rett etter sex. Er ellers sterkt i mot dette, men akkurat i dette tilfellet så synes jeg heller kanskje at du burde fade ut. Anonymkode: 553a0...935 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Vær ærlig om at ting ikke stemmer for ditt vedkommende og beklag at du hadde sex med henne selv om du visste det ikke ville blir noe seriøst. Kvinner blir som regel ekstra lei seg av å bli dumpet etter sex. Anonymkode: d240d...f70 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ghosting er oftest den beste løsningen for alle etter min mening. Anonymkode: ca180...a7e Nei, det er den beste løsningen for deg. Det går faktisk ikke å gjøre noe verre enn ignorere andre mennesker. Mest sannsynlig hater alle du har avvist dritten ut av deg. Anonymkode: d240d...f70 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Mitt tips: Dra på en date eller to til med henne, så forteller du at du mistet følelsene. Ikke si det nå for det får deg til å fremstå som du kun ville ha sex. Anonymkode: 6e165...cc1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå