AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg mistet nylig moren min. Har vært sykmeldt fra jobben pga jeg ikke orker å jobbe. Er i stor sorg. Har merket at det påvirket dama. Hun var veldig støttende i begynnelsen men merker at hun blir mer og mer kald. Har forklart Hun at jeg har det veldig vondt og ikke er meg selv, men allikevel påvirker det hennes humør. Hun viser lite hensyn, ber meg sofa på sofaen fordi hun skal opp tidlig på jobb. Nå sover hun hos en venninne pga jeg trenger tid for meg selv. Føler hun kommer til å slå opp snart trodde virkelig hun skulle forstå situasjonen min. Anonymkode: ca700...3e2 1
Rumle Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Kondolerer ❤ Forstår deg veldig godt, du burde absolutt kunne forvente mer. Hva tenker du selv om at hun oppfører seg slik? Er dette kvaliteter du vil ha hos en kjæreste? 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Om det stemmer vet du hvor du har henne! Anonymkode: 29c58...426 1
MiominMio Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Kondolerer. Ønsker du å være i et forhold til en som ikke lar deg få tid til å sørge? Tenk over om du ønsker det. Du har ikke vurdert sorggruppe og? Det kan være til hjelp for å bearbeide. Ønsker deg lykke til ♥️ 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Det er ekstra ille når man blir forrådt av de som skal være våre største støttespillere. Jeg regner med at hun ikke har mistet noen så nære selv, og rett og slett ikke klarer å forstå - eller forsøker å sette seg inn i - hvor forferdelig det er. Og hvis hun ikke en gang prøver å forestille seg smerten du er i og hjelpe til der hun kan, er hun det siste du trenger i sorgen. Bare vit at du har ikke gjort noe galt. Du fortjener bedre. Anonymkode: eb646...caf 2
ryzorwarlock Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Det er ikke alle som vet hvordan man skal "reagere" når noen mister moren eller noen dør. Men om hun bare er kald fordi hun er lei, så synes jeg hun er en elendig kjæreste. 2
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mistet nylig moren min. Har vært sykmeldt fra jobben pga jeg ikke orker å jobbe. Er i stor sorg. Har merket at det påvirket dama. Hun var veldig støttende i begynnelsen men merker at hun blir mer og mer kald. Har forklart Hun at jeg har det veldig vondt og ikke er meg selv, men allikevel påvirker det hennes humør. Hun viser lite hensyn, ber meg sofa på sofaen fordi hun skal opp tidlig på jobb. Nå sover hun hos en venninne pga jeg trenger tid for meg selv. Føler hun kommer til å slå opp snart trodde virkelig hun skulle forstå situasjonen min. Anonymkode: ca700...3e2 Kondolerer. Bare begynn å pakk tingene hennes så får du ihvertfall noe positivt inn i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Kondolerer så mye❤ Jeg kan aldri vite hvordan smerte du føler, har aldri mistet noen så nære. Selvfølgelig så skal du få sørge. Men du må ikke dyrke sorgen. Hvor nylig er det moren din døde? Årsaken for at jeg skriver dette, er fordi jeg kjenner en dame som ble veldig syk etter at moren døde, og hun ble aldri frisk igjen. Anonymkode: c28d9...831 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 Moren min døde forrige lørdag. Altså en uke siden 💔 Anonymkode: ca700...3e2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Moren min døde forrige lørdag. Altså en uke siden 💔 Anonymkode: ca700...3e2 Det gjør reaksjonen hennes enda verre, synes jeg. Den første uken etter at jeg mistet faren min var jeg ikke i stand til noe som helst, jeg dusjet ikke, gredde ikke håret, jeg klarte knapt å komme meg på do. Hvis samboeren min ikke hadde støttet meg gjennom det hadde jeg kastet han ut med en gang jeg hadde overskudd til det. Jeg vet at det er ekstra tungt å skulle gå igjennom et brudd midt oppi dette, men du fortjener SÅ utrolig mye bedre, og det tror jeg moren din hadde ment også. ❤️ Anonymkode: eb646...caf 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 Hun burde støttet deg. Trøstet deg. Latt deg gråte på skulderen hennes. Hun burde stelt for deg, og vist deg at hun forstår hvor vannskelig du har det nå. En sorg kan vare lenge! I mange år faktisk! Det hun viser deg nå, er at hun har lite empati. En egenskap som er kjempeviktig i de fleste mennesklige relasjoner. Når hun nå viser deg disse sidene, ville jeg tenkt meg godt om. Er det en sånn jente du vil ha? Livet byr på mange utfordringer.. Finn ei som er snill og god. Jeg husker at en eks av meg behandlet meg skikkelig dårlig i en periode jeg var syk. Jeg gjorde det slutt en stund etterpå, fordi jeg synes det sier så mye om en person. Hvis kjæresten ikke er der for deg, når du trenger det som mest - er kanskje gresset grønnere på den andre siden..? Anonymkode: 535ee...cbd 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 17.13): Om det stemmer vet du hvor du har henne! Anonymkode: 29c58...426 Det er når det stormer i livet at du ser hvem som er dine virkelige venner og hvem som er glad i deg. Er det ikke bra at du får se hennes virkelige jeg, selv om det smerter nå ? Er hun egoistisk og selvsentrert da er hun nok ikke den kvinnen som du leter etter. Anonymkode: bb882...970
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Har du satt ord på hvordan du føler det? Hva sier hun? Anonymkode: 02c7e...87c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå