AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Føler meg konstant sliten og energiløs, og spiser lite pga ingen-liten matlyst. Burde jeg sjekke om jeg vitamin-mangler osv? Føler det er en bagatell, og litt dumt å gå til legen «bare» for å sjekke det. Anonymkode: 4e5ee...fba
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Gå til legen - for egen del er det gjerne slik at når jeg først tenker tanken, så burde jeg nok vært der for en stund siden... Sliter med å få lavt av d-vit og jern bl.a, selv, og det kan virkelig bølle skikkelig med en ❤️ spesielt nå rett etter vinter er jeg ofte slått ut av alvorlig lavt d-vit Dessuten er det jo greit å få sjekket litt om det kan være andre ting, når du mister matlyst, ikke har energi osv. Sånn for sikkerhets skyld? Anonymkode: e327a...ee3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Ja, dette bør sjekkes jevnlig så ca en gang i året. Du trenger ikke legetime heller, bare ring legekontoret og si du vil ta full blodprøve for vitaminer og mineraler osv. Anonymkode: 253c8...fe7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå