AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Del Skrevet 23. april 2021 Hva kan det komme av? Har trent hardt i dag. Jeg gikk alt for hard ut i dag. Jeg er den som tror jeg er sprekere enn jeg egentlig er. Så jeg kjørte bare på. Tok meg en langtur med racer sykkelen, første turen i år og på flere år. Ble akkurat 6 mil og tok ikke så stor hensyn når jeg ble sliten og spiste lite under treningen. Nå har jeg skikkelig tåkesyn og byggende hodepinne. Kan det skje når man har trent for hardt? Og går det over av seg selv? Anonymkode: 54ab3...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 23. april 2021 #2 Del Skrevet 23. april 2021 Tror nok godt du vet hva det kommer av. Det kan være at du er dehydrert og/eller har lavt blodsukker. Ikke hell innpå med vann, men ta litt og litt slik at kroppen kan rekke å ta det opp i cellene. 6 mil på sykkel som den første på flere år er nok ikke et sjakktrekk å starte opp med akkurat Neste gang sørger du i det minste for at du har spist og drukket greit både før og under en slik lang treningsøkt. Ingen har glede av å trene slik at man går i bakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Del Skrevet 23. april 2021 Jeg har opplevd det en gang langvarig løping hvor jeg tok meg helt ut. Det gikk over etter noen timer. Jeg fant ut denne type synsforstyrrelser heter hornhinneødem og er vanlig i ultramiljøet. Kan skyldes noe annet hos deg, da. Anonymkode: c5d76...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Del Skrevet 25. april 2021 Du må roe ned, dette er ikke sunn trening, du kjørte deg helt tom og ble nok dehydrert. Opplever du det igjen etter mer moderat trening med nok vann og mat så oppsøk lege Anonymkode: 8e3c7...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå