Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍

Anonymkode: b5567...9c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de ikke er norske 😛

Anonymkode: 891c5...ff7

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke spiser prossesert mat i Russland. Der spiser de stort sett bar mat som er laget fra bunnen av, med ferske og gode råvarer.

Anonymkode: 8c310...32d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de ikke spiser prossesert mat i Russland. Der spiser de stort sett bar mat som er laget fra bunnen av, med ferske og gode råvarer.

Anonymkode: 8c310...32d

Det er virkelig bare tøv, hvor i all verden har du det fra? Om noe så har vi mye lavere standarder for matproduksjon i Russland. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig pene som unge, men med få unntak holder de seg ikke så godt. De fleste har blitt babusjkatypen når de er 50, hvis ikke før.

Anonymkode: 7791e...f54

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍

Anonymkode: b5567...9c6

Det er et ekstremt skjønnhets- og kroppspress i Russland og samfunnet er svært konformistisk. Det blir sakte men sikkert bedre, men slik har det vært lenge og mange "typisk vakre" russiske kvinner er et produkt av ekstremt rigide normer, slankekurer og borderline spiseforstyrrelser. Ikke alle, men det er definitivt en greie. Skjønnhetsbehandlinger er også billigere og mer utbredt i Russland, utvalget er større. Vi har også "våre egne" frisører/kosmetiske leger/whatnot som vi går til her i Norge.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det finnes vakre og pene og gjennomsnittlige og mindre pene og stygge mennesker over hele verden. Det spørs også på øyet som ser. 

Sånn er det i Russland og Norge og alle andre steder i verden. 

Du har kanskje møtt på 2 damer fra Russland, som i dine øyne, er vakre. Men det betyr ikke alle fra Russland er vakre og alle fra Norge er stygge. 

Det viktigste er å se skjønnheten innenfra. ❤️

Anonymkode: c2f40...1b5

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helnorsk, men mange tror jeg er russisk, polsk, tsjekkisk, østerriksk, men også spansk, Sør-Amerika.

Vet jeg har spanske/portugisiske aner langt bak i slekta, fra 15-1600-tallet.

Uansett, så finnes det vakre og stygge mennesker overalt, det spørs på øyet som ser. 

Anonymkode: c2f40...1b5

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe.. har jobba mange år i konstruksjon, byggeplass. Har sett svært mange. Og mitt søskenbarn er gift med ei fra hviterussland. Ungene ser ut som putin ..

Anonymkode: 96961...96b

Putin er da en pen mann! 

image.thumb.png.9d75be514311fdd6e573ad8db3279d23.png

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sin egen stil. Man kan se de er russiske lang vei. Altfor mye sminke og utfordrende klesstil. Ikke alle selvfølgelig, men jeg synes det er harry. 

Anonymkode: 961cf...2cd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er ikke pene i mine øyne. (Heller mindre pene enn de fleste). Men de som er pene er svært pene. 

Anonymkode: 4b80c...f44

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er relativt ! Gikk på gymnaset med en sjarment ung dame fra Russland. Hun var søt, litt lubben og hadde et ansikt som disse gammeldagse englebildene,,,mørkhåret, halvkort.  Derimot hadde hun mer hår på beina enn hva jeg  har  sett på eksmannen min, fra Midtøsten,,,og de er som regel ikke glatte 😄 Men mange  russere utstråler en viss styrke og karisma.  ! Den er jeg med på . 

Anonymkode: d0a3c...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russere kommer i alle utgaver, som resten av verdens befolkning. Det finnes de som er pene, og de som er mindre pene. Smaken er som baken, delt i to. 

Anonymkode: dc2fc...5b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russiske damer byr ihvertfall mer på seg selv. Går kledd slik at det fremhever kroppen. Og feminin gange. Norske damer går...som de går på fjelltur. 😀

Anonymkode: 161e5...b2e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også østeuropeiske mennesker er vakre De har en stamina . Det samme med de sydeuropeiske ,,,på en annen måte.. de har varme og glød... vi nordiske har en friskhet....( utenom finnene da ...kødda litt) 😄) Vi er forskjellige innad og utad . Med variasjoner.  

Anonymkode: d0a3c...3b3

Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Russiske damer byr ihvertfall mer på seg selv. Går kledd slik at det fremhever kroppen. Og feminin gange. Norske damer går...som de går på fjelltur. 😀

Anonymkode: 161e5...b2e

Det er sant ! 

Anonymkode: d0a3c...3b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i Norge er menn!! 😎 70 % av de ! 

Anonymkode: d0a3c...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig er mennene lite mandige jevnt over,ifht kledsel  og alphadynamikk.  .. Kjønnene er FOR jevne ... 

Anonymkode: d0a3c...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...