Gå til innhold

Hva syntes menn om cellulitter ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

jeg har tenkt på en stund hva menn egentlig syntes om cellulitter. Dette er jo noe de fleste damer har. Noen har mye, andre har lite og noen har ingenting og alt er like normalt. Det samme er det med hvem som har dette noen er tjukke, andre er tynne og noen er normalvektige. 

cellulitter er jo noe som samfunnet, media osv har fortalt oss kvinner og menn gjennom mange, mange år at er stygt, det skal man ikke ha, bli kvitt det med denne kremen eller denne behandlingen osv. 

Men syntes du virkelig kjæresten, kona, venninna di er mindre pen fordi hun har dette?

Eller ei fin dame du ser ute på sommeren i kort shorts.. Hun er pen, fin kropp, hun snur seg og der ser du cellulittene nedover lårene.. er hun plutselig mindre fin da? 

kunne du innerst inne ønske at damer ikke hadde cellulitter ? 

Gjerne kom med dine meninger og gjerne skriv alder og kjønn :)

(Vil helst ikke at dette skal bli en diskusjon på hvordan man blir kvitt cellulittene) 

Anonymkode: 574c3...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror menn i 20-30 årene bryr seg mer enn menn som er 30+.  

Skrevet

Tenker ikke så mye på det. Uansett betyr ikke det noe om jeg liker dama. Men gjør hun dette til et problem blir det et problem.

Skrevet

M40

Det betyr lite

Om man kunne fått en perfekt airbrushet verden hvor ingen har cellulitter, kviser, fin hud,  osv (og nå snakker jeg på meg selv som mann også) så hadde man vel takket ja til det, men det kommer langt ned på listen over ting jeg ville ønsket meg "fikset".

Skrevet

Innerst inne kunne vi alle håpet på at vi ikke fikk celuitter, rynker eller slappere hud osv.  Dette er helt naturlig, så jeg tenker ikke på om dere damer har det :)

AnonymBruker
Skrevet

Cellulitter er det jeg synes er minst fint av alle uperfektheter man kan ha, innrømmer lett det. Arr, strekkmerker og kviser synes jeg "blander" seg finere inn i huden på en måte. Men uansett så er også cellulitter uproblematisk. Tenker med gru på om jeg liksom skulle gitt slipp på dama pga cellulitter😬😬 skjer ikke! 

Anonymkode: 60a33...ae2

• Liker 1
Skrevet

Det tenker jeg ikke på. Ikke viktig i det heletatt.

AnonymBruker
Skrevet

Helt uviktig

Anonymkode: 15f83...e8f

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har tenkt på en stund hva menn egentlig syntes om cellulitter. Dette er jo noe de fleste damer har.

Det er også noen menn som har det.

Anonymkode: 8f368...0f4

Skrevet
GudSelv skrev (48 minutter siden):

Innerst inne kunne vi alle håpet på at vi ikke fikk celuitter, rynker eller slappere hud osv.  Dette er helt naturlig, så jeg tenker ikke på om dere damer har det :)

Man skulle jo tro, at du, kunne ha fikset naturen slik at en kvinne aldri i sitt liv behøvde å bekymre seg over en cellulitt? 

AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (14 minutter siden):

Man skulle jo tro, at du, kunne ha fikset naturen slik at en kvinne aldri i sitt liv behøvde å bekymre seg over en cellulitt? 

Ja....jeg pleide å være stolt av de lange og nokså slanke beina mine...de er fremdeles lange og slanke men begynte først å få cellulitter bak på lårene midt i 20 årene allerede....nå har jeg det på fremsiden også og litt på rumpa også...har planer om å begynne å tørrbørste jevnlig..det er visst det eneste som kan ha litt effekt sammen med trening og bra kosthold. 

Anonymkode: 1fca0...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...