Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var i en begravelse nylig, avdødes bror kom i turbukse, Goretex og fjellsko. Det syntes jeg var upassende. Ellers så henger jeg meg opp i at enkelte kler seg som om de er på stranden, når de går en tur i byen. Altså shorts som dekker mindre en halve rumpeballene, hva er poenget når du rusler rundt i sentrum?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 4/23/2021 at 6:23 PM, AnonymBruker said:

Bare nydelig og flott med "ikke etniske" nordmenn i bunad. Jeg digger det.

Anonymkode: c0c3c...d2f

Siden du nevner «ikke etniske» nordmenn, da har man og «ikke etniske» pakistanere/japanere/kinesere/samer/rom/ inuitter/aboriginere/nigerianere/indere +++ og da selvfølgelig? 
🤦🏼‍♀️ 

Svære sneakers til sommerkjoler vitner om folk som ikke vet å kle seg: 1ce606c3fd79e5c5f6545456c67b078a.jpg

Mindre sneakers går helt greit, men hun over mangler stilsans. 

Anonymkode: 5f48b...d05

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svære sneakers til sommerkjoler vitner om folk som ikke vet å kle seg: 1ce606c3fd79e5c5f6545456c67b078a.jpg

Jeg er helt uenig, sneakersene passer fint til veska, og sammen gir de en casual cool wibe til et antrekk som hadde vært basic og kjedelig uten kontrasterende stilelementer. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Krakilsk said:

Jeg er helt uenig, sneakersene passer fint til veska, og sammen gir de en casual cool wibe til et antrekk som hadde vært basic og kjedelig uten kontrasterende stilelementer. 

Vel. Hadde det vært til et formelt selskap eller lignende hadde hun ikke passet inn. Man kan faktisk kle seg bedre enn det der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vel. Hadde det vært til et formelt selskap eller lignende hadde hun ikke passet inn. Man kan faktisk kle seg bedre enn det der. 

noen av oss sliter med smerter og må feks ha ortopediske sko med forsenger.

jeg digger stiletthæler men er ikke villig til å lide en hel kveld+flere uker i etterkant.

Anonymkode: 2feeb...ad1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

noen av oss sliter med smerter og må feks ha ortopediske sko med forsenger.

jeg digger stiletthæler men er ikke villig til å lide en hel kveld+flere uker i etterkant.

*fotsenger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden du nevner «ikke etniske» nordmenn, da har man og «ikke etniske» pakistanere/japanere/kinesere/samer/rom/ inuitter/aboriginere/nigerianere/indere +++ og da selvfølgelig? 
🤦🏼‍♀️ 

Tenker da som så at de må være gode og gå i! - Kan hende hun skal gå litt lengre, og da er faktisk komfort bedre enn stilen!!!:)  

Anonymkode: 5e642...e08

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker ofte joggesko til kjoler 🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men snakker vi kun om formelle selskap her? Jeg personlig ville ikke valgt en fargerik sommerkjole eller den veska til et formelt selskap heller, foråsidetsånn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 14.32):

Ikke joggesko til kjole? Hva skal man da ha på beina når det er varmt i været og man skal gå mye rundt? Hvite sneakers til sommerkjoler er jo bare fint

Anonymkode: f5603...c5c

Sandaler, selvsagt. Finnes mange sandaler som både er pene og behagelige. Sneakers/joggesko til kjole ser tåpelig ut på alle over 10 år. 

Anonymkode: 34b01...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sandaler, selvsagt. Finnes mange sandaler som både er pene og behagelige. Sneakers/joggesko til kjole ser tåpelig ut på alle over 10 år. 

Anonymkode: 34b01...918

Jeg har behagelige sandaler, men jeg liker å variere med skoene jeg bruker om sommeren. Dersom jeg for eksempelvet at jeg skal ut på byen så går jeg for joggesko fordi jeg ikke vil bli tråkket på tærne.

Samtidig så er det en mellomting mellom 18 grader og sol og 28 grader. Er det 28 grader så går jeg for det mest sommerslige jeg har i garderoben, men om det bare er 18 grader og sol så har ikke jeg planer om å se ut som en sydenturist

Anonymkode: f5603...c5c

• Liker 4
Skrevet

Hva som passer seg og ikke passer seg... smak og behag! Folk gjør som de vil og det er helt lov! Gå med trusa utenfor strømpebuksa hvis du vil! Hvem har noe med det?! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Iso1 said:

Hva som passer seg og ikke passer seg... smak og behag! Folk gjør som de vil og det er helt lov! Gå med trusa utenfor strømpebuksa hvis du vil! Hvem har noe med det?! 

7092E3F6-5FFB-4724-BD9C-4F68608763FA.jpeg.585ef7dfcf74772b58b1869035d1bc43.jpeg0A80A349-F262-486F-9B31-9F59ACCB194D.thumb.jpeg.71ae5721dd0c07c76fd33e27e607297d.jpeg69301E57-A1A4-4A6D-879F-43915D8EC207.thumb.jpeg.d5bd0ba25d2ed3a49d41a691ac2ca224.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Alle joggesko/sko med hvit såle. Det er så forferdelig stygt.

Og nakne manneankler med oppbretta bukse og Toms-sko. Det er helt grusomt!

Anonymkode: fc7bc...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sikkert sær her men; høye heler i jobbsammenheng brøler uprofesjonelt for meg. Generelt synes jeg heler er det komplette idioti. Så kjole og passende sneakers(altså ikke direkte joggesko man løper i men mer hverdagslige greier) er helt innafor hos meg. Må jeg være ekstra fin bruker jeg flate pensko av noe slag til kjole.

Anonymkode: 6db82...308

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt sikkert sær her men; høye heler i jobbsammenheng brøler uprofesjonelt for meg. Generelt synes jeg heler er det komplette idioti. Så kjole og passende sneakers(altså ikke direkte joggesko man løper i men mer hverdagslige greier) er helt innafor hos meg. Må jeg være ekstra fin bruker jeg flate pensko av noe slag til kjole.

Anonymkode: 6db82...308

Wow! Her er jeg helt motsatt; høye hæler på jobb brøler profesjonalitet for meg

Anonymkode: 8a32f...20d

• Liker 1
Skrevet
3lis3 skrev (På 23.4.2021 den 16.26):

Enig i alle unntatt unorske hudfarger i bunaden. 
Føler de seg norske, eller faktisk er norske, og vil være med å feire, kan de selvsagt gå med bunad. 
Du må gjerne gå med hijab også til bunaden. Ingen problem. 
Men for alle del. Ikke solbriller til bunad. 

Helt enig med deg 😊

Skrevet (endret)

Sokker i sandaler, eller sokker generelt, hater sokker og liker ikke synet av det🤢

Endret av jentegutt
  • Liker 1
Skrevet
jentegutt skrev (3 timer siden):

Sokker i sandaler, eller sokker generelt, hater sokker og liker ikke synet av det🤢

Det synes jeg er ok hvis man har langbukser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...