Gå til innhold

Laderen min funker ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en kabel fra teknikkdeler.no og fikk en lader med ganske kort levetid. Den funker ikke, etter bare noen få dagers bruk. Jeg har tatt denne ut av emballasjen av orginalen, men kan jeg for eksempel reklamere denne varen? Den kostet 183kr totalt, og jeg forventet faktisk at denne skulle kunne leve lengre enn det den gjorde. Det er en USB-C kanel som skal lade iPhone og iPad for eksempel. Det er vel de nye laderne. Men min er allerede ødelagt. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: ad869...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kontaktet kundeservice når jeg opplevde denne mangelen, og fikk beskjed om å dokumentere at den var ødelagt eller ikke fungerte. Det har jeg gjort nå. Sendte inn video av at den ikke fungerte. 

Anonymkode: ad869...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du sa ifra med en gang, ellers kan de faktisk spille på at du ikke har sagt i fra med en gang. Men etter forbkjl §27 så kan du faktisk reklamere denne. Men leste på siden deres at de er svenske, så vet ikke hva slags regler som ligger til grunn der. De sender sikkert ny om de ønsker å beholde kunder. Kan du legge ut bilde av kabelen din? Er fint å vite hva man skal holde seg unna😁

Anonymkode: 64fa7...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra du sa ifra med en gang, ellers kan de faktisk spille på at du ikke har sagt i fra med en gang. Men etter forbkjl §27 så kan du faktisk reklamere denne. Men leste på siden deres at de er svenske, så vet ikke hva slags regler som ligger til grunn der. De sender sikkert ny om de ønsker å beholde kunder. Kan du legge ut bilde av kabelen din? Er fint å vite hva man skal holde seg unna😁

Anonymkode: 64fa7...349

Tusen takk for veldig utfyllende svar. Jeg tror nok de sender ny etter de har sett videoen. Kan sende deg bilde av varen her under: SiGN USB-C til Lightning kabel 2m, MFi, 60W https://www.teknikkdeler.no/sign-usb-c-til-lightning-kabel-2m-mfi-60w 

 

Anonymkode: ad869...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en powerbank som ikke funket der (samboer sin funket). Jeg sendte bare mail, fikk svar omtrent med en gang om at de hadde sendt ny, den gamle skulle jeg bare levere til elektrobutikk eller annet sted som tar imot slik. 

Anonymkode: 0ebaf...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...