AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #41 Del Skrevet 25. april 2021 Hva mener du? At de synes det er kjedelig å se på fotball eller å spille fotball selv? Jeg synes det er kjedelig å se på fotball, men kjempegøy å spille selv. Jeg er dame, spiller i 3.divisjon Anonymkode: a4564...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #42 Del Skrevet 25. april 2021 Sitte og se på menn som løper rund på en gressplen etter en ball i 90+minutter? Hvordan i alle dager kan det være kjedelig? Spille selv, derimot. Anonymkode: bc9e7...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #43 Del Skrevet 26. april 2021 11 menn som sparker på en ball... høres det moro ut? 🤣 Anonymkode: e47c2...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 26. april 2021 #44 Del Skrevet 26. april 2021 Kan ikke komme så mye med hvorfor. Alltid vært sånn. Jeg syns kommenteringen er slitsom å høre på. Det samme med publikum. Det er 90 minutter hvor folk løper etter en ball.. Kan det ha noe med pappas konstante fotball titting hvor han hoppet som en villmann i sofaen kanskje? Det lagde en atmosfære det også. Men å se fra tribunen er morro ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 26. april 2021 #45 Del Skrevet 26. april 2021 marleneK92 skrev (5 minutter siden): Kan ikke komme så mye med hvorfor. Alltid vært sånn. Jeg syns kommenteringen er slitsom å høre på. Det samme med publikum. Det er 90 minutter hvor folk løper etter en ball.. Kan det ha noe med pappas konstante fotball titting hvor han hoppet som en villmann i sofaen kanskje? Det lagde en atmosfære det også. Men å se fra tribunen er morro ☺️ Åjo.. Blir sint av hele vibben på TVen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå