AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Del Skrevet 22. april 2021 ? Anonymkode: ba355...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Del Skrevet 22. april 2021 Har reelt prøvd å interessere meg. Klarer ikke. Anonymkode: 4a6c6...512 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2021 #3 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg elsker fotball, faktisk den eneste sporten jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonehj Skrevet 22. april 2021 #4 Del Skrevet 22. april 2021 fordi ikke alle har like interresser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. april 2021 #5 Del Skrevet 22. april 2021 Synes det kan være spennende når jeg følger med. Men da ser jeg på med noen som holder med et lag, så holder jeg med det laget - og da blir det gøy. Heia heia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Del Skrevet 22. april 2021 Syns sport generelt er kjedelig. hvem bryr seg om hvem som kommer tiendeler før en annen i mål. helt irrelevant i mine øyne og gørr kjedelig Men jeg prøvde en periode å sette meg inn i fotball og gav meg fordi det ble for dyrt å ha de riktige kanalene for å følge med i turneringer. Det ble også for mange kamper. Og den ene turnering etter den andre. Dessuten byr det meg i mot det er så mye penger involvert og penger drar til seg skumle hensikter og etisk kjipe valg. nei sport er nok ikke for meg. Anonymkode: 07778...87a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Del Skrevet 22. april 2021 Å se en haug mannfolk dyrke sin barndomshobby, løpe etter en lærkule som ei bikkje, det appellerer ikke til meg. Lønna kan ikke forsvares what so ever, de trener på dette hver eneste dag så er de alene med keeper og, boom, de skyter rett opp i lufta, på tribunen eller langt pokker i vold. Ruller rundt som småunger om noen kommer borti de, himler med øya og skjønner ikke en dritt når dommeren blåser på en situasjon på motsatt banehalvdel enn der de står. Og de med høyest lønn er så cocky og uspiselig der de fyker rundt i sportsbiler med bling bling og ei snerten snelle i passasjersetet. Anonymkode: b5c69...48c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #8 Del Skrevet 22. april 2021 Fordi det er kjedelig. Folk som løper etter en ball for å sparke den er rett og slett ikke spennende. Anonymkode: 5bd08...c4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Del Skrevet 22. april 2021 Det varer for lenge og er for mange ligaer, serier og turneringer. Det er den enkle forklaringen. Jeg likte fotball før, men det har blitt kjipt de siste femten, tjue årene. For mye taktikk, spill for galleriet og unfair play. Såvidt jeg har skjønt har både spillere, trenere, klubbene og fans svært lite de skulle sagt om hvordan de skal utføre jobben sin, det meste blir bestemt av korrupte pamper langt over hodet på de som faktisk brenner for sporten. Jaget etter penger styrer for mye. Gleden forsvinner liksom. Anonymkode: d2a9a...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #10 Del Skrevet 22. april 2021 Helt ærlig, fordi det er alt for få mål, det varer alt for lenge, det er alt for lite risiko, det går alt for ofte på tv... Og alt for lite drama. Barnefotball er derimot festlig. Varer ikke lenge. Utrolig mange mål. Man kan tape tosifret. Man kan måtte sette igang leteaksjon om noen bommer på straffe. Spillere kan gå av banen fordi de må på do, kan ikke knytte lisser eller det var lite kø i kiosken 😅 Det er gøy. Anonymkode: 3f57e...942 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 22. april 2021 #11 Del Skrevet 22. april 2021 Damer har på generelt grunnlag mindre lidenskap enn menn for ulike interesser/hobbyer. Se hvor mange menn som er frelst på typ fotball/bil/fisking/jakt/gaming/annen sport osv. Du finner nesten ikke en mann som ikke har minst en interesse han brenner skikkelig for. Damer derimot er det veldig mange som ikke har noe spesielt de er lidenskapelig opptatt av. Fotball handler i stor grad om lidenskap og tilhørighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #12 Del Skrevet 22. april 2021 Synes fotball generelt er kjedelig, men spennende når laget jeg heier på spiller. Vet ikke hvorfor det er sånn, klarer bare ikke engasjere meg. Spilte fotball selv i 5 år, hatet det. Anonymkode: bb74c...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. april 2021 #13 Del Skrevet 22. april 2021 Anonym90059005 skrev (1 minutt siden): Damer har på generelt grunnlag mindre lidenskap enn menn for ulike interesser/hobbyer. Se hvor mange menn som er frelst på typ fotball/bil/fisking/jakt/gaming/annen sport osv. Du finner nesten ikke en mann som ikke har minst en interesse han brenner skikkelig for. Damer derimot er det veldig mange som ikke har noe spesielt de er lidenskapelig opptatt av. Fotball handler i stor grad om lidenskap og tilhørighet. For en særdeles merkelig påstand. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. april 2021 #14 Del Skrevet 22. april 2021 Tror knapt jeg har sett en hel kamp i mitt liv. Det skjer jo ingenting på banen🤭 Grusomt kjedelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Å se en haug mannfolk dyrke sin barndomshobby, løpe etter en lærkule som ei bikkje, det appellerer ikke til meg. Lønna kan ikke forsvares what so ever, de trener på dette hver eneste dag så er de alene med keeper og, boom, de skyter rett opp i lufta, på tribunen eller langt pokker i vold. Ruller rundt som småunger om noen kommer borti de, himler med øya og skjønner ikke en dritt når dommeren blåser på en situasjon på motsatt banehalvdel enn der de står. Og de med høyest lønn er så cocky og uspiselig der de fyker rundt i sportsbiler med bling bling og ei snerten snelle i passasjersetet. Anonymkode: b5c69...48c Og så har du supportene med kulemage som skrur den jævla Liverpool-fuglen på huset sitt utvendig eller har skiltet Anfield road på veggen 🤮 og aller helst den fuglen tatovert på kroppen også. Anonymkode: a9710...682 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. april 2021 #16 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og så har du supportene med kulemage som skrur den jævla Liverpool-fuglen på huset sitt utvendig eller har skiltet Anfield road på veggen 🤮 og aller helst den fuglen tatovert på kroppen også. Anonymkode: a9710...682 😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 22. april 2021 #17 Del Skrevet 22. april 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): For en særdeles merkelig påstand. Javel, kom med noen motargumenter da? Jeg snakker generelt, det finnes seff mange damer som har en hobby, men det er oftere at menn er lidenskapelig opptatt av en eller flere hobbyer/interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Del Skrevet 22. april 2021 Altså. Jeg elsket fotball i mange, mange år. Var medlem av supportklubb og hadde sesongkort i 5-6 år. Men så begynte jeg å jobbe helger å kunne i dra like ofte. Prøvde å se på tv, men det var altså SÅ kjedelig.. Så falt bare fra mer og mer.. Hadde mulighetene mine vært annerledes og jeg kunne dra på kamper igjen hadde jeg det Men det er ufattelig kjedelig på tv av en eller annen grunn. Anonymkode: 96c3f...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #19 Del Skrevet 23. april 2021 Jeg har ingen interesse av å se på andre drive sport generelt, liker kun å gjøre det selv. Anonymkode: 78aa1...d64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #20 Del Skrevet 23. april 2021 Anonym90059005 skrev (8 timer siden): Damer har på generelt grunnlag mindre lidenskap enn menn for ulike interesser/hobbyer. Se hvor mange menn som er frelst på typ fotball/bil/fisking/jakt/gaming/annen sport osv. Du finner nesten ikke en mann som ikke har minst en interesse han brenner skikkelig for. Damer derimot er det veldig mange som ikke har noe spesielt de er lidenskapelig opptatt av. Fotball handler i stor grad om lidenskap og tilhørighet. Jeg synes det er omvendt, men menn har often ting de er opphengt i, mens kvinner har mange prosjekter og hobbier de driver med samtidig. Men kanskje menn er mer lidenskapelige fordi de kun har denne ene hobbien? Anonymkode: 78aa1...d64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå