Gå til innhold

Hvordan komme av bitterheten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg slutte å være bitter? Jeg er bitter over at livet ble som det ble. Klarer ikke å slippe. 

Anonymkode: 73f78...b9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme selv. Holder på å ødelegge ekteskapet og miste venner, fordi jeg er så bitter og irritert. 

Anonymkode: 2e51e...a57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært bitter over livet mitt, men bitter på min mot av diverse årsaker, i forbindelse med at jeg var på ett arbeidsrettet rehabiliteringsopphold så hadde jeg noen samtaler med psykolog -som egentlig lærte meg noen veldig enkle mentale teknikker jeg kunne bruke hver gang jeg brukte mye energi på å tenke på min oppvekst om hvordan min mor har formet meg som person. De bruker jeg innimellom og det hjelper faktisk, jeg har kommet videre og bruker ikke så mye tid og energi på å kverne på det og kan fokusere på andre ting i livet mitt. Jeg lærte meg at det betyr ikke at det var greit de tingene som skjedde,  men at det har skjedd -jeg får ikke gjort den annerledes men jeg kan velge å forholde meg til det på en annen måte en det jeg gjorde før -en måte som er mye mer konstruktiv. Vil vel anbefale om man er sterkt hemmet av bitterhet og gå til noen som kan lære dere mentale teknikker for å komme over det man gnager på og som suger energi. Lykke til!

Anonymkode: 7bf85...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...