Gå til innhold

Bare til ettertanke...


nanban

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Dette er jo første og forhåpentligvis eneste gangen jeg gifter meg,-regner med det samme for dere. Ergo har vi ingen erfaring.

Plutselig åpner det seg en helt ny verden-jeg har ikke "visst om" den før?. En verden av servietter og bordkort og undertøy og hudpleie og gjestelister og musikk og salmer og blomster og hotellbooking og,og,og....

Synes det er veldig gøy! Men tenker litt på hele den "industrien" vi plutselig er en del av: Tenk på alle de pengene vi bruker tilsammen da! -Alle småtingene! Isbitformer og solariumstimer og slankemat og frimerker og you name it! -Og ikke minst; Hva skulle en stakkar gjort uten denne siden??? Det mener jeg virkelig.Alle de tipsa og all den hjelpen. Ok, så koster det litt røde såre øyne, og noen tellerskritt, men tenk på alt det arbeidet vi sparer oss, og alle fellene vi unngår etter råd herfra! (Ihvertfall jeg)

Takk,takk, I'm hooked. Og lykke til videre til oss alle.

-nanban-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min hadde blitt GAL om jeg hadde diskutert alle detaljene vi snakker om her inne med ham.Takk for at dere finnes,jenter!

Klmmer til alle forventningsfulle prinsesser fra Pusseluskan icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Vet ikke hva jeg skulle gjort om ikke jeg hadde dette forumet her! Nå har vi fått ordnet alt raskt og enkelt, mens jeg ellers antageligvis ikke hadde visst hvor jeg skulle begynne en gang!! icon_biggrin.gif

Håper en del av oss henger igjen litt her etter at vi har blitt gift - så kan vi jo også hjelpe de som skal gifte seg etter oss. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er kjempeglad for at vi kan dele råd og tips med hverandre, for meg er dette nyttig. Jeg synes også det er veldig hyggelig å kunne bidra med mine råd og erfaringer på dette forumet!

Og jeg er sikker på at uten KG hadde jeg følt meg veldig usikker på hva jeg skulle gjøre i forbindelse med bryllupet vårt. Men nå vet jeg hvilke feller man kan falle i og hvilke ting som kan være smart!

Takk alle sammen, for de enorme ressursene som ligger i KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelllt enig med alle sammen. Hva skulle vi ha gjort uten hverandre, jenter. Foruten denne siden, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg har funnet ut så mye om alt i et bryllup.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Kan bare slenge meg på og si meg helt enig.....vet at både den ene og den andre rundt meg hadde blitt gal skulle de holde tritt med all bryllupsplanleggingen, tenkingen og undringen som jeg holder på med om dagen:) Bra vi som er like "tullete" alle sammen har dette forum å øse alt ut på:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...