AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Finnes det noen begrensninger på hvor mange BankID-referansekoder man kan generere per dag? Eller kan man i teorien generere tusenvis av slike koder iløpet av et døgn? Hvis det er begrensninger, får man opp et varsel når man nærmer seg grensen? Eller får man bare plutselig opp en feilmelding og så får man ikke bruke det mer den dagen? Anonymkode: ff536...6de 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Vet at enkelte mobilabonnementet tar betalt pr bank-Id på mobil innlogging. Anonymkode: f28b7...e7f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet at enkelte mobilabonnementet tar betalt pr bank-Id på mobil innlogging. Anonymkode: f28b7...e7f Det er vel bare Telenor. Anonymkode: 432a7...e6d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Jeg har brukt bank id sikkert femten ganger i dag, ut og inn samme sted et par ganger og innom tre banker, skatteetaten, nav og digipost😅🙈 ikke fått opp varsel om at jeg har logget inn for mange ganger! Anonymkode: 2912a...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel bare Telenor. Anonymkode: 432a7...e6d Vet ikke, jeg har bare hørt at noen har det. Mitt abonnement har ikke det heldigvis for jeg logger inn med bank-id på mobil en million ganger hver dag. Anonymkode: f28b7...e7f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #7 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har brukt bank id sikkert femten ganger i dag, ut og inn samme sted et par ganger og innom tre banker, skatteetaten, nav og digipost😅🙈 ikke fått opp varsel om at jeg har logget inn for mange ganger! Anonymkode: 2912a...0a2 Ja, det blir maaaaange ganger når man holder på å sjekke skattemeldingen! 😅 Men bra det ikke er noen begrensninger, begynte å bli litt engstelig for det. Anonymkode: ff536...6de 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #8 Skrevet 25. april 2021 Jeg bruker bankID på jobb, og enkelte dager logger jeg inn både på Altinn, Skatteetaten, seeiendom, samt 4-5 forskjellige banker flere ganger ( da jeg stadig blir kastet ut) i løpet av en dag. Aldri hatt noe problem. Anonymkode: 4e261...3dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå