Gå til innhold

Er det begrensninger på antall BankID-referansekoder per dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen begrensninger på hvor mange BankID-referansekoder man kan generere per dag? Eller kan man i teorien generere tusenvis av slike koder iløpet av et døgn?

Hvis det er begrensninger, får man opp et varsel når man nærmer seg grensen? Eller får man bare plutselig opp en feilmelding og så får man ikke bruke det mer den dagen?

Anonymkode: ff536...6de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: ed89d...537

AnonymBruker
Skrevet

Vet at enkelte mobilabonnementet tar betalt pr bank-Id på mobil innlogging.

Anonymkode: f28b7...e7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet at enkelte mobilabonnementet tar betalt pr bank-Id på mobil innlogging.

Det er vel bare Telenor. 

Anonymkode: 432a7...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt bank id sikkert femten ganger i dag, ut og inn samme sted et par ganger og innom tre banker, skatteetaten, nav og digipost😅🙈 ikke fått opp varsel om at jeg har logget inn for mange ganger!

Anonymkode: 2912a...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel bare Telenor. 

Anonymkode: 432a7...e6d

Vet ikke, jeg har bare hørt at noen har det. Mitt abonnement har ikke det heldigvis for jeg logger inn med bank-id på mobil en million ganger hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har brukt bank id sikkert femten ganger i dag, ut og inn samme sted et par ganger og innom tre banker, skatteetaten, nav og digipost😅🙈 ikke fått opp varsel om at jeg har logget inn for mange ganger!

Anonymkode: 2912a...0a2

Ja, det blir maaaaange ganger når man holder på å sjekke skattemeldingen! 😅 Men bra det ikke er noen begrensninger, begynte å bli litt engstelig for det.

Anonymkode: ff536...6de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bankID på jobb, og enkelte dager logger jeg inn både på Altinn, Skatteetaten, seeiendom,  samt 4-5 forskjellige banker flere ganger ( da jeg stadig blir kastet ut)  i løpet av en dag. Aldri hatt noe problem.

Anonymkode: 4e261...3dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...