AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Har nå gått på cerazette i nesten et halvt år og har hatt blødninger hver eneste dag. Og i tillegg har jeg vanlig mensen ganske ofte. Begynner å bli meget lei av dette nå og har heller ikke hatt sex pga jeg synes det er ukomfortabelt når jeg blør. Usikker på om jeg skal gi det enda litt tid eller om jeg skal bytte til et annet merke. Noen som har erfaring med det samme? Anonymkode: 747d7...35c
GammelKaktus Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Jeg hadde ikke fortsatt hvis jeg hadde blødd i et halvt år, hva sier legen? Regner med celleprøve og slikt er blitt tatt, bare for å være på den sikre siden. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (7 minutter siden): Jeg hadde ikke fortsatt hvis jeg hadde blødd i et halvt år, hva sier legen? Regner med celleprøve og slikt er blitt tatt, bare for å være på den sikre siden. Fikk bare høre at det er normalt å ha blødninger i begynnelsen. Men ja 6mnd er mye og det virker ikke som det hsr tenkt å gi seg.. Har ikke tatt celleprøve eller noe sånt nei. Er under 25 så vet ikke om jeg får tatt den. Anonymkode: 747d7...35c
GammelKaktus Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fikk bare høre at det er normalt å ha blødninger i begynnelsen. Men ja 6mnd er mye og det virker ikke som det hsr tenkt å gi seg.. Har ikke tatt celleprøve eller noe sånt nei. Er under 25 så vet ikke om jeg får tatt den. Anonymkode: 747d7...35c Hm, greit at noen har blødninger i begynnelsen men hver dag i et halvt år er da ganske så mye mer enn "blødninger i begynnelsen" men alt er vel relativt. Jeg hadde ikke gått et halvt år med blødninger hver dag da ville jeg byttet. Men hvis du har mensen mer enn vanlig og så trigger kanskje pillen dette hos deg? Endret 22. april 2021 av FrøkenMånestråle 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Første gang jeg brukte Cerazette blødde jeg ikke i det hele tatt. Når jeg begynte på de igjen etter ny fødsel noen år senere blødde jeg i 6 mnd. Var på nippet til å gi meg med de. Men holdt ut litt til og blødningene ga seg. Et par år siden nå og jeg har knapt blødd siden, og da bare så vidt litt i et par dager og det går flere mnd mellom hver gang. Anonymkode: 4a1a4...9f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå