PistolStar Skrevet 22. april 2021 #1 Skrevet 22. april 2021 Vet ikke om dette blir riktig sted å poste dette, men here we go... Har en venninne som har havnet oppi Herbalife-suppa og er frelst. Hun la ut at hun hadde hørt på denne podcast-episoden i tittelen. Aldri hørt om denne podcasten før, men fikk lyst til å høre denne episoden fordi jeg finner det merkelig at noen enda lar seg lure av Herbalife. Altså... Etter å ha hørt episoden så sitter jeg igjen med et inntrykk av at dette er en veldig useriøs podcast (har riktignok kun hørt denne ene episoden, den ga ikke mersmak). Og ikke minst, hvem i alle dager klarer å ta Renate Eggen seriøst? Hun snakker jo BARE tull, og jeg cringet meg gjennom hele greia. Du må virkelig være naiv og desperat for å faktisk tro på noe av dette? Bare argumentet "alle bedrifter er pyramider" sier litt om dumskapen her. Andre som har hørt episoden? Meninger? 2
LastSummer Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Ja, har hørt. Usikker på hva jeg synes. Jeg har selv vært kunde av Renate mtp Herbalife, og snakket med henne. Det er et par år siden. Søt hun. Plager meg ikke så mye det hun og KE driver med. Sliter mer med Benedicte. Hun er "cringe" hun. Superselvsentrert og bare merkelig. Tror at hun er dronninga, og at jobben hennes er superviktig. Det gjenspeiles sikkert i poden, uten at jeg har hørt flere episoder. Jeg liker ikke å snakke dårlig om noen, men. 5
Flettfrid Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Hørte bare ca ett kvarter midt i nå, å kommer ikke til å bruke tid på å høre resten. Ble for høytflyvende og overdrevet for min del. De 2 der sammen blir bare ekkelt å høre på. For det første, jeg er selv Herbalifer. Liker produktene jeg bruker, muligheten det gir meg til å tjene noen kr ekstra om jeg vil osv. Har fulgt Renate, men avfulgte etter jul da det ble for meget for min del. Hun har en personlighet(utad hvertfall) som krever mye oppmerksomhet,høylytt,her er jeg osv. Blir på ett slik nivå at det er OK i små doser. 3
hippyskippy Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Kanskje den siste podcasten jeg skal høre på. Takler ikke Benedicte og det luftslottet av en «business» hun prøver å hausse opp. Så mange ord, så lite action. Står over! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå