AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg har lyst til å prøve menskopp etter å ha lest mye positivt om den. Men det finnes ufattelig mange forskjellige og jeg vet ikke hvilken jeg skal velge.. Hva er deres erfaringer med de ulike merkene/typene? Hvordan gjør dere det med tømming etter bruk? Ser for meg at akkurat det kan bli litt grisete og tungvindt. På badet vårt er toalettet et stykke unna vasken.. Anonymkode: 6afdb...e7f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Jeg bruker kopp fra menskopp.no, det var den første (og eneste) jeg prøvde og den passet også perfekt. Den tømmes i do og så vaskes den i vasken med håndsåpe før den settes inn igjen. Du kan sikkert bruke våtservietter og tørke av på dagtid og så vasker du den heller en gang om kvelden f.eks. Den jeg har kan sitte inne i maks tolv timer før den må tømmes og vaskes. Anonymkode: a2698...3dc
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Jeg har også vasken i ett annet rom enn toalettet. Bruker enten å bare gå dit med den ( tørker av med papir først så de ikke drypper ) om jeg har på meg menstruse også .Men bruker ikke alltid det, så da har jeg også en skål med vann jeg bare skyller den i. Skifter også i dusjen av og til! Veldig enkelt! Tenkte også over våtservietter, men skiftet til kopp mest pga miljøet, og føler at jeg gjør det motsatte om jeg bruker det. Bruker også fra menskopp.no, er veldig fornøyd med den! De fleste har 2 str.men form kan variere mye ut fra merke, så prøv deg fram! Anonymkode: 9cc3f...d1d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Har prøvd en del forskjellige, men Meluna passet best for meg. Brukte kalkulatoren deres til å finne ut hvilken som passet meg best og kjøpte et starter sett med 2 forskjellige størrelser i. Anonymkode: edd30...ec8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå