AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 På grunn av alvorlig og langvarig depresjon hvor lege/ behandler synes det nå er vanskelig å hjelpe meg forsvarlig nok anbefaler lege en planlagt innleggelse. Burde jeg takke ja eller ikke? Selv ønsker jeg ikke innleggelse, tror ikke det heller vil h den nytten som det er ment for... Jeg har vært innlagt før både frivillig og på tvang, men kun akutt innleggelser. Erfaringer med planlagt innleggelse? Anonymkode: b89a9...8d1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Ta imot tilbudet ! Ønsker du å bli frisk så må du ut av bobla di og prøve å samarbeide . Nå kan du legge deg inn frivillig og sånn sett ha litt kontroll , og det er en mere positiv inngang . Vi som går i terapi for for depresjoner vet at det kan ta tid å skrelle av seg lag etter lag for å komme inn til kjernen av problemene . En må anerkjenne og utfordre levemønsteret en har for å bli bedre . Å lukke seg inne med angst og depresjoner er ikke løsningen på det du sliter med . Anonymkode: 97901...f43 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ta imot tilbudet ! Ønsker du å bli frisk så må du ut av bobla di og prøve å samarbeide . Nå kan du legge deg inn frivillig og sånn sett ha litt kontroll , og det er en mere positiv inngang . Vi som går i terapi for for depresjoner vet at det kan ta tid å skrelle av seg lag etter lag for å komme inn til kjernen av problemene . En må anerkjenne og utfordre levemønsteret en har for å bli bedre . Å lukke seg inne med angst og depresjoner er ikke løsningen på det du sliter med . Anonymkode: 97901...f43 Neida, men livet mitt er liksom utenfor en institusjon. Anonymkode: b89a9...8d1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida, men livet mitt er liksom utenfor en institusjon. Anonymkode: b89a9...8d1 For at du skal kunne leve et normalt liv utenfor institusjoner , kanskje uførhet på sikt, sa bør du gjøre en ordentlig forsøk på å bli frisk . Hvis du kunne klare å bli frisk på egenhånd så skulle du vel lyktes med det forlengst ? Er du redd for reaksjoner fra de du har rundt deg ? Anonymkode: 97901...f43
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 ser den. men du skal anse deg som heldig. selv sliter jeg med selvskading og selvmordstanker, og får ikke hjelp. legen sier bare at de med diagnosen min bør være i jobb, selv om jeg sliter med tilleggssymptomer som angst og depresjon, og at jeg ikke er syk nok til å innlegges. så du bør føle deg heldig å ta imot tilbudet. Anonymkode: 95026...15b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ser den. men du skal anse deg som heldig. selv sliter jeg med selvskading og selvmordstanker, og får ikke hjelp. legen sier bare at de med diagnosen min bør være i jobb, selv om jeg sliter med tilleggssymptomer som angst og depresjon, og at jeg ikke er syk nok til å innlegges. så du bør føle deg heldig å ta imot tilbudet. Anonymkode: 95026...15b og at jeg er frisk nok til å ikke innlegges. Anonymkode: 95026...15b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå