Gå til innhold

Rehab ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å være på rehab? Hva som helst? 

Og hvordan er det med besøk av familie og venner?  Hvordan gjør de det med overnatting etc om det er mulig i det hele tatt?

Anonymkode: 479c2...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på rehabilitering på Kysthospitalet i Stavern. Det var fulle dager fra rundt halv ti frem til 15-16 tiden med lege, ergoterapeut, fysioterapeut, sosionom, fellestrening og egentrening. Ettermiddag og kveld gikk til middag, hvile og sosiale ting med de andre pasientene og de som var på senvakt. Den ene onsdagen tok jeg og en av de andre pasientene bussen bort til sentrum av Stavern og gikk på onsdagsmarkedet om ettermiddagen, da hadde vi snakket med de på kjøkkenet slik at det stod middag igjen til oss når vi kom tilbake. Det var ikke noe problem å gå vekk fra sykehusets område når vi hadde fri/om ettermiddagene/i helgen så lenge vi gav beskjed om hva vi skulle og sånn ca når vi kom tilbake. 

Besøk var anbefalt å ha i helgene, så jeg hadde besøk av kusinen min en lørdag, hun kom kjørende fra Drammen og var der bare på dagtid. Men hun hadde hatt mulighet til å overnatte i den gamle sykepleierboligen mot en liten sum, dessverre fikk jeg ikke informasjon om dette før hun hadde dratt hjem igjen🙈 Men dette var i 2018, så hvilke regler som gjelder nå for besøk og eventuell overnatting vet jeg ikke da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...