Gå til innhold

Enkle ting man ikke kan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen ting du føler alle greier, men som du sjøl ikke evner? Do share!

Jeg greier ikke henge opp lamper eller legge gulv (altså, jeg kan klikke ting inn i hverandre, men den jæsla kappinga, nei).😑

Anonymkode: ce952...e2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å gå.

Anonymkode: 81d9f...b6e

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 20.07):

Har du noen ting du føler alle greier, men som du sjøl ikke evner? Do share!

Jeg greier ikke henge opp lamper eller legge gulv (altså, jeg kan klikke ting inn i hverandre, men den jæsla kappinga, nei).😑

Endret av Cleo88
  • Liker 2
Skrevet

Blunke med ett øye - helt klin umulig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder det at jeg bare ikke klarer å tvinge meg selv til å støvsuge huset en gang i uken som normale voksne mennesker? 

Anonymkode: 403fc...91b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

- Skille høyre fra venstre

- plystre 

Anonymkode: 49a65...1e8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Løfte bare det ene øyenbrynet.

Anonymkode: f2c26...e8e

• Liker 5
Skrevet

Strikke. Trenger ikke være en genser liksom, men jeg klarer ikke lage en rute til et lappeteppe engang.

Skrevet
Saph skrev (3 minutter siden):

Lage hvit saus. 

Trikset er å bruke mye smør og å ha kontroll på røring og temperatur 😊 smelt 3-4 ss smør. Ta kjelen bort fra platen og ha i 2 ss hvetemel. Rør godt sammen. Tilbake på platen men på litt lav temperatur. Ha i litt og litt melk av gangen, rør hele tiden. Kok opp og ha i melk til rett konsistens. Smak til med salt og muskat, kok i 10 ish minutter mens du rører. Ferdig 😊

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen på høyre og venstre...

Anonymkode: b4059...a4f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rulle tunga til en U. 

Bli gift.

Anonymkode: 9400d...917

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreløpig er det bare én ting som er nevn som jeg ikke kan, nemlig å løfte bare det ene øyenbryn. Det er vel da også bare en ting som man enten greier eller ikke, og ikke noe man kan lære?

Kommer ikke på noen enkle ting jeg ikke kan.

Anonymkode: 90310...a4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå måtte jeg jo selvfølgelig prøve den øyenbryngreia, og sannelig, jeg greide det også. 😂 Hadde bare aldri prøvd før.

• Liker 1
Skrevet
sauen87 skrev (1 minutt siden):

Trikset er å bruke mye smør og å ha kontroll på røring og temperatur 😊 smelt 3-4 ss smør. Ta kjelen bort fra platen og ha i 2 ss hvetemel. Rør godt sammen. Tilbake på platen men på litt lav temperatur. Ha i litt og litt melk av gangen, rør hele tiden. Kok opp og ha i melk til rett konsistens. Smak til med salt og muskat, kok i 10 ish minutter mens du rører. Ferdig 😊

Har blitt forsøkt opplært av mor og tante og bestemødre, YouTube videoer, kokebøker og matlagingprogrammer. Har masse bilder i galleriet på telefonen av hvit saus oppskrifter. Merkelige greier. Alt annet på kjøkkenet går helt fint. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Foreløpig er det bare én ting som er nevn som jeg ikke kan, nemlig å løfte bare det ene øyenbryn. Det er vel da også bare en ting som man enten greier eller ikke, og ikke noe man kan lære?

Kommer ikke på noen enkle ting jeg ikke kan.

Jeg lærte det. 

AnonymBruker
Skrevet
sauen87 skrev (6 minutter siden):

Er du sauen fra barnimagen??? C?

Anonymkode: 0b43f...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Plystre 

Bake brød og rundstykker (god på golfballer)

Vaske vindu uten at de ser verre ut 

Anonymkode: c6268...574

• Liker 5
Skrevet

Er veldig lite handy, dårlig til å sage og snekre.🥸 Kan ikke skifte dekk heller

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Plystre 

Bake brød og rundstykker (god på golfballer)

Vaske vindu uten at de ser verre ut 

Anonymkode: c6268...574

Åhh, her kan kanskje ubrukelige meg være til nytte! Jeg var også nemlig elendig vindusvasker, men så fikk jeg et tips om en 2-pakning kluter fra Nille, og du store allverden, det hjalp! Nå vasker jeg vinduer ukentlig nesten, er så stolt. Teknikken er inne også: våt vask med høyre, tørr tørk med venstre lynkjapt etterpå. You can do it!

Anonymkode: ce952...e2f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...