Behappy Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Utrolig skuffende at de ikke klarer å prioritere lærere. Med så mye smitte der jeg bor er jeg stadig redd for å bli syk. Enda mere redd for å dra med meg smitte til familien min. Jeg har ikke fysisk møtt mine foreldre og besteforeldre på over 1 år
Behappy Skrevet 21. april 2021 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2021 Ikke meningen å si at vi skal være prioritert foran helse, eller andre som jobber med mennesker på annet vis. Man bær prioritere de som har mange nærkontakter pga. jobb
Deterbaremeg Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Behappy skrev (1 time siden): Utrolig skuffende at de ikke klarer å prioritere lærere. Med så mye smitte der jeg bor er jeg stadig redd for å bli syk. Enda mere redd for å dra med meg smitte til familien min. Jeg har ikke fysisk møtt mine foreldre og besteforeldre på over 1 år Er dine besteforeldre ikke vaksinert enda? 1
Behappy Skrevet 21. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2021 Deterbaremeg skrev (3 minutter siden): Er dine besteforeldre ikke vaksinert enda? De har bare tatt første dose, så jeg føler meg ikke helt trygg før de er fullvaksinert (slutten av mai)
Anbefalte innlegg