AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg har opplevd ved 2 anledninger som ikke er over lange perioder at jeg har spydd opp potetgull jeg har spist. Begge to var det den samme typen. Det var grusomt. Senest i går spiste jeg saltstenger, og endte opp med løs mage som bare det. Jeg løp på do, reiste meg opp for å vaske henda. I det jeg reiste meg opp, ble alt helt sort og jeg så ikke noe. Jeg skulle gå tilbake til rommet, så endte jeg med å dunke hodet mitt i skoskapet, og datt på gulvet. Søsteren min kom løpende, og bærte meg opp til senga, med vann. Jeg sovnet videre. Casen er den at jeg ikke får dette av noe annet enn når jeg spiser potetgull. I dag tenkte jeg på det, og har ikke rekt å ringe legen ang dette. Kan virkelig potetgull o.l føre til slikt? Aldri hatt problemer med det før nå den siste mnd. Jeg hovner ikke opp, får ikke vondt i halsen eller noe. Blir svimmel og kaster opp, pluss at jeg tydeligvis besvimer. Er det noen som har erfaring med slikt? Anonymkode: 39e86...ac3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Jeg besvimte med andre ord. Jeg så ikke noen ting. Ting blackoutet Anonymkode: 39e86...ac3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Du reagerer på fettet, det er nok for mye for magen din. Anonymkode: 7449f...d05 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du reagerer på fettet, det er nok for mye for magen din. Anonymkode: 7449f...d05 Potetgull er frityrstekt, men hvordan lages/stekes saltstenger?
Cuntzilla Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 (endret) Jeg kan reagere på frityrstekt mat, magen min er ikke så glad i masse av den type fett. Ikke tenkt over det med chips, men nå spiser jeg det sjelden. Velkommen til å bli gammel, du kan ikke gjøre som på VGS og ta en softis, en kaffe og en sigg til lunsj og ikke fise resten av dagen lenger. Men å besvime er kanskje å ta litt av, jeg ville tatt en tur til legen. Du er ikke gravid eller noe? Endret 21. april 2021 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Cuntzilla skrev (17 minutter siden): Jeg kan reagere på frityrstekt mat, magen min er ikke så glad i masse av den type fett. Ikke tenkt over det med chips, men nå spiser jeg det sjelden. Velkommen til å bli gammel, du kan ikke gjøre som på VGS og ta en softis, en kaffe og en sigg til lunsj og ikke fise resten av dagen lenger. Men å besvime er kanskje å ta litt av, jeg ville tatt en tur til legen. Du er ikke gravid eller noe? Nei, jeg bruker prevensjon og det er lenge siden jeg hadde samleie sist. Men jeg besvimte nok ikke av maten. Jeg besvimte av anstrengelser. Jeg fikk veldig vondt i magen, og ble sykt svimmel som følge av det. Ting gikk ikke av seg selv om jeg kan si det slik. Når jeg kastet opp potetgull så besvimte jeg ikke, men jeg ble så svimmel, og var ikke langt unna. Anonymkode: 39e86...ac3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du reagerer på fettet, det er nok for mye for magen din. Anonymkode: 7449f...d05 Ja det tror jeg å. Men nå forstår jeg må en måte ikke hva slags mat jeg må holde meg unna. Jeg vet at jeg skal holde meg godt unna potetgull, saltstenger osv, men tenk om det er mer ting jeg ikke kan spise av mat. Jeg skal sjekke meg hos legen altså, men har bare ikke time før til mandag neste uke Anonymkode: 39e86...ac3
Cuntzilla Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg bruker prevensjon og det er lenge siden jeg hadde samleie sist. Men jeg besvimte nok ikke av maten. Jeg besvimte av anstrengelser. Jeg fikk veldig vondt i magen, og ble sykt svimmel som følge av det. Ting gikk ikke av seg selv om jeg kan si det slik. Når jeg kastet opp potetgull så besvimte jeg ikke, men jeg ble så svimmel, og var ikke langt unna. Anonymkode: 39e86...ac3 Hm. Gallestein eller en type betennelse kanskje? Høres muligens litt mer ut som noe sånt enn allergi. Hilsen fullstendig ukvalifisert til å stille medisinske diagnoser, men noter alle symptomer og forklar til legen
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Hvemsomhelst skrev (2 timer siden): Potetgull er frityrstekt, men hvordan lages/stekes saltstenger? Samme type fett Anonymkode: 7449f...d05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå